BIRAKK.

268 25 9
                                    

Sabah yüzüme vuran güneş ışığı ile uyandım ve aşağı indim.  Ali yoktu biraz üzülsem de bir şey olamdı.  Mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım ve salona geçip aliyi aradım.  Ama açmadı.  Bir daha aradım.  Bunda da açmadı.  Bende işi vardır diye bir daha aramadım.  Sonra telefonuma bir mesaj geldi bende alidendir diye hevesle açtım ama gördüğüm şeyle telefon yere düştü.  Mesajda ali bır kızla sarmaş dolaş yatıyordu. Bunu bana nasıl yapmıştı. Ağlamaya başladım.  Herşeyi kırdım.  Daha sözlenmemiz 2 gün bile olmadan bana bunu yaptı ya yazılkar olsun.  Ağlıyordum, kırıyordum.  Sonra aklıma Ece geldi.  Bende hemen eceye arayıp yanıma çağırdım. 5-10 dakika sonra kapı çaldı.  Bende gidip açtım. 

E:Yaprak noldu sna.  İyimisin.  Hem bu evin hali ne.

Y:Geç anlatıyım.  Ben eceye herşeyi anlattım.  Ece de baya üzülmüştü.

E:Sana bunu nasıl yapar ki.

Y:Bilmiyorum.

E:Peki napacaksın.

Y:Antalya'ya gitmeyi düşünüyorum.  İyi gelir.

E:Peki sinanlar.

Y:Onlarada anlatırım.  Sonrada giderim.

E:Taamm. Hadi kafeye gidelim o zaman.

Y:Tamam.
Biz eceyle kafeye gittik.  Ben onlarada herşeyi anlattım. Gökhan sinirden kızarmış diğerleri ise şaşkınlıktan etrafa bakıyorlardı. Sonra bir ses duydum.  Arkamı döndüğünde ise aliyi görmem bir oldu.  Bende tam çantamı alıp gitmeye kalkmıştımki ali kolumdan tuttu.

A:Yaprak bir dinle nolur.

Y:Ali bırak.

A:Yaprak nolur bir kere dinle.  Bak nolur.

Y:YA NEYİ DİNLEYEYİM YA.  NE HALTLAR YEDİĞİNİ Mİ DİNLİYİM.  NAPİYİM.  BIRAKKK.
Ben kafeden çıkıp eve gittim ve eşyalarımı topladım.  Tam evden çıkacakken kapı yumruklanmaya başldı.

Arkadaşlar voteler nedne bu kadar düşük.  Yorum desen hiç yok.  Bu gidişle yakında kitabı fınal yapacağım.  Sizin kararınız😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

Sonuna Kadar Sen❤️❤️❤️❤️❤️(wattay 2019)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin