Evet...

339 24 8
                                    

Ben kapıyı açtığımda karşımda Emre'yi gördüm ve direk kucağına atladım.

E:Yuyu naber ya.

Y:İyi sen.

E:Ben...
Tam o sırada Ali geldi.

A:Yaprak kim bu. Yoksa buda mert gibi birisini. Hem sen neden sarılıyorsun ona. Yoksa onumu seviyorsun...

Y:Sevgilim sakin. Bu emere. Çocuk luk arkadaşım. Emre buda Ali. Yani benim sevgilim.

E:Memnun oldum enişte.

Y:Şimdide sen mi başladın ya.

A:Bende memnun oldum. Az önceki durum için özür dilerim. Ben öyle görünce.

Y:Ayy sen benimi kıskandın.

A:Sanırım evet.

E:Off tamam hadi içeriye geçelim.

Biz içeri geçtik ve sohbet ettik konuştuk eğlendik. Hatta dedikodu bile yaptık. O derece yani. Onrada dışarıya çıkmaya karar verdik. Bayburt gezdik en sonunda da bir cafeye girdik. Baya yorulmuştuk. Ben  cafede uyuya kalmışım. Sonrada sabah kalktığımda yatğımdaydım. Ben telefonuma bakarken bugün annemlerin geleceğini hatırladım ve direk yataktan kalktım. Hemen aşağı indim. Neyse ki aliler yoktu demele kapının çalması bir oldu. Bende koşarak kapıya gidip açtım.

A:Sevgilim uyanmışsın da sen neden böyle teleaşlısı.

Y:Ali bugün annemler geliyor.

A:Evet.

Y:Ali eden bu kadar rahatsın ya.

A:Birşey olmaz. Hadi içeri
Biz kahvaltımı ettik tam toplayacakken kapı çaldı.

Y:Ali geldiler işte geldiler.

A:Hayatım sakin ol. Hadi git aç kapıyı.

Ben gidip kapıyı açtım gelenler tabikide annemlerdi.

Y.A:Kızçem biz geldik

Y: Hoşgeldiniz. İçeri geçin.
Annemler içeri geçtiler ve Ali'yi görünce gözlerini bana diktiler.

Y.A:Kızım kim bu?

Y.B:Annene katılıyorum. Bu kim?

Y:Eeee şey.

A:Ben Ali. Yaprağın erkek arkadaşıyım.

Ben Ali'ye ölümcül bakışlarımı atarken annem evin içinde kızımın sevgilisi olmuş diye dört dönüyordu.

Y.B:Yaprak doğrumu bu?

Y:Ee evet baba doğru.

Y.B:Memnun oldum oğlum. Bende Taner.

A:Bende memnun oldum Taner amca.

Y.B:Amca yok baban sayılırım artık.

A:Pekii baba.

Y.A:Ayy gelin buraya sarılıcam size.

Annemlerle Ali baya kaynaşmıştı. Ben mutfakta çay yaparken yanıma Ali geldi.

A:Napıyosun bakalım.

Y:Hiç.

A:Noldu sana biraz durgunsun. Benim yüzümden de eğer özü ...

Y:Hayır senin yüzünden değil. Sen olması gerekeni yaptım.

A:İyi...

Y:Offf yine kapıya bir susmuyor buda. Ali sen şu çaya bakakoy bende kapıya bakayım. Ben kapıya gittiğimde gelenlerle hiç şaşırmadım...

Evet bu bölümde bitti.

Sizce sınır koyayımmı?

Sizi seviyorum 😂💤💞😂😂😘😍😘😘😘😘😎😎😜💌❣️😘😘😘😘😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕😍😍😘😋😋😍😘😎😎😎😝😝😜😜😛😝😝😜😜😜😜😻😻😻🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Sonuna Kadar Sen❤️❤️❤️❤️❤️(wattay 2019)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin