Steve x Natasha

1.3K 52 5
                                    

               ∆Romanogers∆

A Bosszúállók tornya csendes volt. Mindenki hazament, vagy épp a munkáját végezte. Mindössze két ember tartózkodott az épületben. Natasha és Steve. Nat épp a konyhában tevékenykedett, Steve pedig szokásához híven edzett. Miután levezette a stresszt és néhány box zsákot kivégzett, felment megnézni Natasha-t.

-Szia! Mi jót csinálsz? - érdeklődött a Kapitány.

-Hali. Épp ebédet főzök. - válaszolta Nat.

-Segítsek? - kérdezte mosolyogva Steve.

-Persze. De vigyázz, nehogy valami baj legyen! - nevetett fel Natasha.

-Hahaha...nagyon vicces. - gúnyolódott Steve, majd megpuszilta a lányt.

Pár perc múlva arra lettek figyelmesek, hogy a konyha kigyulladt.

-Steve! Te meg mi a jó büdös francot csináltál? - kérdezte Nat.

-Hogy... - kezdte de a lány közbe vágott.

-Nehogy kimondd! Inkább segíts eloltani!

Hamarosan eloltották a tüzet. Megették a palacsintát, ( aminek fele szenes volt Steve miat) majd elpakoltak.

-Ugye tudod, hogy ha Tony ezt megtudja akkor kinyír téged? - kérdezte mosolyogva Natasha.

-Tudom. De te megvédesz, ugye? - kérdezte a Kapitány, szintén mosolyogva.

-Hát persze.

Hamarosan Tony lépett be a konyhába. Mikor meglátta mi történt, egyből kérdőre vonta őket.

-Itt meg mi történt? - kérdezte idegesen. Steve és Natasha össze néztek.

-Fuss! - kiáltotta Nat majd nevetve elfutottak.

Sziasztok!

Meg is hoztam az első ilyen oneshot-ot PetraPeterdi kérésére. Ha szeretnétek még ilyet akkor nyugodtan írjatok! És ha gondoljátok olvassátok el a másik story-m is. A kövi részig pedig

               Puszi D.

Marvel oneshotsWhere stories live. Discover now