P R O L O G

762 72 7
                                    


A MOBSTER PARAMOUR

'In his arm, it was always spring season-'

🍁


P/s: boleh check premier balik sebab saya tambah snippet. *wink*



"YOUNG LADY,"

Not 10 russian ruble dihulur padaku. Aku pantas ambil, lebar sengihku. Aku tarik balik kataku, benar lelaki soviet bersikap budiman terhadap wanita.

"This did not come for free,"

Aku angkat wajah. Lantas, tanpa sebarang amaran. Tubuhku didorong ke arah dinding,

Ba-dum.

Tubuhnya dibawa dekat padaku. Tak sempat minda aku menghadam, bibirku terlebih dahulu dipagut curi. Terbuntang korneaku.

Terkejut dengan tindakan dia, tangan aku bawa ke wajahnya dan refleks menampar pipi dia.

Nyata raut lelaki itu berubah tajam, tangannya mencengkam bahuku. Dan dia mula menutur marah tetapi dalam bahasa yang aku tidak fahami.

"You lend me your money, doesn't mean you can sexually harass me." Bidasku.

Tanpa sebarang amaran, tubuhnya dirapatkan padaku. Lalu dalam sekelip mata, leherku dicumbui. Kelopak mataku membesar. Kedua tangan aku berusaha tolak dadanya tapi lelaki itu lebih pantas menahan tanganku ke dinding. Wajahnya mendekat.

"Then lets pretend like we're kissing."

Apa yang dia maksudkan? Tak mengerti dengan tuturannya, kedua keningku berkerut bingung.

Wajahnya merapat ke telinga.

"Cover me up, " bisiknya.

"Why- why should I? Are you been chased?"

Wajahnya dijarakkan semula. Hanya anggukan yang diberi dan serentak tubuhku ditarik dalam dakapan. Faham dengan syaratnya, lambat-lambat tanganku turut merangkul tubuhnya. Wajahku separa terlindung di bahunya, hampir-hampir sahaja terbuai dengan haruman jantannya itu. Bau maskulin.

Sedikit mengeliat bila bibir lelaki itu mengucup cuping telingaku. "Tell me if they are passing by," arahnya. Perlahan tetapi keras.

"Wh- which one? " Soalku.

"The fat triad, over there."

Aku meliarkan anak mata di sekitar. Terperasankan tiga orang lelaki berbadan gempal sedang menuju ke tingkat ini, aku bersuara cuak.

"Bald?" Soalku.

"Oh my god, they are heading this way."

Lelaki greek-god itu menjarakkan tubuh, tanpa sepatah kata bibirku ditaut semula. Aku jadi kaku dan bertambah kelu bila kedua pipiku dipegang utuh dan ciumannya didalamkan.

Confused.

Minda tak mampu berfikir apa. Saat tautan dilepaskan, aku menatap kosong wajah lelaki di depanku ini.

"You!" Berangku.

Mungkin sedar triad itu sudah berlalu, lelaki itu berundur.

"You suppose to compensate the kiss," aku bersuara. Mengejarnya.

Baru selangkah dia menapak, triad itu berpaling dan menuju pantas ke arahnya.

Tanpa aba-aba, tubuhku ditolak ke sisi.

"Don't get caught," ujarannya membuatkan aku terpinga.

"Run."

H e r m o s aWhere stories live. Discover now