Ben yaprak ayvaz.11.sınıf öğrencisiyim.5 tane yaramaz ve bir okadarda tuhaf alışkanlıkları olan arkadaşlarım var.
Sabah annemin bağırmasıyla uyandım.asla kendi kendime uyanamazdım çünkü.
Oya:yaprakkkkk kızım hadi uyan
Yaprak:tamam annem kalktım.
Lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yapıp alilere gittim.size şöyle tanıtayım
Bu oğuz =pizzayı,ünlü kate upton u ve pislik yapmayı seviyor ve kendisi bir mese (kendi kurduğu bir klüp ama daha üyesi yok.)
Bu sinan=renkli çorapları var.kızları seviyor ve komik.
Bu gökhan=küfürbazlık ile sihirbazlık arasındaki ince çizgide duruyor.fizik hocasından nefret ediyor.
Bu ali=en gamzeli olanı, tüm çete arasında en olgunu,kimseye zarar gelsin istemiyor,küfre tahammülü yok ama çok kızınca nadiren küfrede biliyor.
Bu barış=basketbolu seviyor ,çooook uzun,komik,tek yanağında onunda gamzesi var.
Yaprak:merhaba gençler!
Herkes:merhaba
Yaprak:herkese sırayla durumunu sorayım😃.alikuşum nasılsın?
Ali:iyiyim yaprak,herkesin arkasını toplamaya çalışıyorum.
Yaprak:nasılsın barış?
Barış:iyiyim. Yakında basket müsabakaları var ona çalışıyorum .izlemeye gelirsiniz değil mi?
Herkes:evet geliriz .
Yaprak:sinan nasılsın?
Sinan:iyiyim.ama fizikçi bana kaç vermiş tahmin edin.durun tahmin etmeyin söyleyeyim.90
Herkes : ne?!
Gökhan: abi şu an burdaki herkesin fizik sınavını toplayıp ortalamayı bulsan 90 değil 20 eder sen nasıl o puanı aldın ?
Yaprak:aynen ya?
Sinan:bi dinleyin onu terse çevirin diyecektim.
Ali : 09 vermiş ya insan gibi söylesene oğlum.
Sinan : napayım üzüntümü kendi yüzüme vuramadım neyse ben devam edeyim. Yaprakçım bide çoraplarım ile mutluluk yaşıyorum.
Sinan bu yaşına gelmişti ama hala çorapları ya zebralı ya zürafalı ya tavşanlı oluyordu.
Yaprak:gökhan nasılsın.
Gökhan : sinan ile aynı bana 5 vermiş fizikçi mervede (sevgilisi) bana küfretmeyi yasakladı ben de sinirden kum torbamı parçaladım.
Herkes:😂😂😂😂😂
Yaprak: oğuz sen nasılsın.
Oğuz : iyiyim nasıl olayım .babuşlar pizza yemeye gidelim mi ?
Herkes:olurrrr .Bölüm sonu......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz || YapBar || TEXTİNG|| #wattsy2019
HumorHarika bir çete . İçinde aşk besleyen bir oğlan.aşkın ne olduğunu bilmeyen bir kız.ve birsürü olay kim bilir neler olacak.