B:n-ne demek kaybettim ulan !
D:efendim sakin olun .sadece bir şakaydi yaprak hanım rica etmişti bende kabul ettim .
B:böyle şaka mı olur be !?neyse onu görebilir miyim?
O:ne bu acele kardeş?
G:hayirdir abi ne bu acele?
S:aynen?
B:ş-şey
A:o arkadaşı değil mi yaprağın? Görmek isteyemez mi?
S:tamam da ne bu acele?
B:belki onu görmek istemişimdir sinan sana ne bundan acaba?
S:neyse ne yaparsan yap
B:zaten öylede olacak
Dedim ve yaprağı görmek için normal odaya doğru yol aldım.
Kapıyı açıp sessizce içeriye girdim.
Uyuyordu .kim bilir rüyasında ve görüyor diye düşündüm
B:amazon..konuşacağım eğer uyanıksan önceden haber ver.
Ses çıkmayınca devam ettim.
B:sen uyanınca kızacaksin tabi bana.niye beni takip ettin diye.korktum ben...kendine zarar vermenden korktum...benim yüzümden canın acısaydi eğer kendimi ölene dek affetmezdim.duygularimin daha yeni farkına veriyorum amazon gözlüm...Sana birşey olacak diye korkuyorum.seni kaybetmekten korkuyorum.seni uzmekten korkuyorum.seni sevmeye korkuyorum...neden biliyor musun? Sen üzülme diye.benim tek isteğim aşkımın karsiliksiz kalmamasi..belki çok şey istiyorum senden.belkide çok sıkıyorum seni.ama affet çünkü bunlar hep sevdiğimden.kimse görmesin istiyorum o amazon gözlerini. .kimse duymasın istiyorum o tatlı sesini.kimse görmesin istiyorum güzelliğini. Kimse fark etmesin istiyorum o minik saf kalbini...senin de beni sevmeni istiyorum. Çok şey mi istiyorum....belkide çok şey istiyorum.
Gözlerim dolu bir şekilde odadan çıktım. Yaprağın bunları duyup duymaması umrumda değildi. Rahatlamış hissediyordum.belkide biraz fazla rahatlamış.
Odadan çıkınca bizimkiler bana ne oldu? der gibi bakiyordu.
Birtek ali anlamıştı sanirim halimi.bana acıyan ama bir o kadarda şefkatle bakıyordu.
Hemen hastaneden çıkıp arabama bindim.kafa dağıtmam gerekiyordu.en iyisi bara gitmek diye düşünüp bara doğru sürmeye başladım.bir yandanda
Furkani arıyordum. Furkan bizim barin sahibiydiB:alo furkan
F:efendim abi?
B:bana bir yer ayırt
F:yine neye üzüldün veya kızdın?
B:kız işi be abi
F:yaprak mı?
B:evet.
F:tamam sana yer hazırladım. Ne içeceksin?
B:en ağır olanı.
F:çarpmasin sonra?
B:ben kolay kolay sarhoş olmam.gelmek üzereyim hadi by.
Birkaç dakika sonra barin önüne park ettim ve furkani aradim. Bulunca yanına gittim.
B:benim yerim nerde?
F:şurasi
Diyip güzel bir yeri gösterdi gidip oraya yerleştim.
Içerken yanıma bir kız geldi.
M:merhaba ben melis
B:bende barış
M:tanıştığıma memnun oldum.
B:bende memnun oldum.şimdi gidebilirsin.
M:yok gitmiyorum.
B:emin misin?
M:evet eminim...
B:sorun değil ben defolup giderim.
Dedim ve arabaya doğru ilerledim.beni takip ettigini biliyordum.ama umrumda değildi.
Arabaya bindim ve son sürat sürmeye başladım geride kalmıştı. Izimi kaybettirmistim.
Eve geldim ve kapıyı açtım. Fakat evde bir adet yaprak beklemiyordum.
B:yaprak ne işin var senin burada?
Y:ebene nikah kiyacaklarmişta ondan geldiydim.
B:ben ciddiyim .
Y:ya sabir! Bizimkilerin anneleri bırakmadı annem lerde tatile gitmiş bu sebeple bende sizde kalıyorum. Aslında annemlerde sende kalmami istedi.
B:iyi
Y:bir sorun mu var?
B:yok.
Y:konuşa bilir miyiz?
B:belki sonra.
Yapraktan
Onunla konusmaliydim büyük bir ihtimalle benim için üzüldü diye düşündüm. Ama üzülen insan o kişiye soğuk mu yapar.neyse diye düşündüm. Yakinda çıkar konusu.
Barışı assagi inerken gördüm
Y:barış lütfen konuşalım.
B:peki ama çabuk ol.
Y:barış bak ben -
* kapı çalma sesi
B:biraz bekle yaprak
Y:tamam
Barış kapıyı açmaya giderken bende arkasindaydim tabiiki merak ediyordum kimin geldiğini.
Barış kapıyı açınca bir kızla karşılaştık. Hemen barışın üzerine atladı ikiside yere düştü
X:seni çok özledim aşkım!!
"Aşkım"
Devam edecek.
Merhaba arkadaşlar yeni bir bölümle karsinizdayim bölüm atmak için can atiyordum . Umarım sevmişsinizdir.emek veriyorum lütfen sadece bakıp geçmeyin vote atın.1 k olmak üzereyiz sizi gerçekten çok seviyorum :)
Kendinize iyi bakın benim minik civcivlerim 🐥
540 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz || YapBar || TEXTİNG|| #wattsy2019
HumorHarika bir çete . İçinde aşk besleyen bir oğlan.aşkın ne olduğunu bilmeyen bir kız.ve birsürü olay kim bilir neler olacak.