(Dikkat! Bu bölüm duygusallık içerir)
X:seni çok özledim aşkımmm
Y:a-aşkım?
Gerçekten anlamıyordum barış önce beni sevdiğini söylüyordu fakat tanımadığım biri gelip ona aşkım diyordu. Kafam gerçekten çok karışıktı. Ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Belkide bağzen çok fazla düşünmemek gerekiyordu. Belkide bağzen bağzı şeylere çok kafa yormamak gerekiyordu ha?
Bende öyle yapacaktım çok düşünmeyecektim. Hemen evden çıktım. Arabama bindim,ve oraya gittim... en başında gitmem gereken yere.... uçurumun kenarına geldim.
Arabadan bir hışımla indim ve koşarak uçurumun en kenarına geldim. İçimde hem bir nefret hemde bir tutku vardı birde anlamlandıramamdığım bir mutluluk...birazdan elveda diyecektim belkide hayata. Düşündüm o sonsuz boşluğun kenarında. Ne yarârım olmuştu ki şu hayata? Ne yapmıştım ki yararlı olarak? Demekki ölsemde ölmesemde çok birşey değişmeyecek. Son kez bağırdım boşluğa doğru belkide son kez .
Y:Tek suçum sevmekti! Belkide sırılsıklam! Belkide tutkuyla! Ama şunu unutma pislik hayat! İnsanların canlarını alsan bile!......benim aşkımı asla benden alamazsın. SENI SEVIYORUM SIRIK!.......bırakmıştım kendimi o karanlık ve sonsuz boşluğa belkide sonsuz olmak için. ...Belkide sonsuza kadar sevmek....ve sevilmek için...
Bir anda kan yer içinde uyandım bir oh çektim. Ölmemiştim. Daha ona itiraf edemeden ne ölmesi?
Başımda bir adet sırık vardı.
B:yaprak iyi misin?
Y:evet, şey bana ne oldu?
B:sen eve neden geldiğini anlattın bende üstümü değiştirip geldim ki sen uyumuşsun
Onaylayan homurtular çıkardıktan sonra konuşmaya başladım.
Y:barış biraz konuşabilir miyiz?
B:olur.anlat ne oldu?
Y:barış ben nereden başlayayım bilmiyorum ama.
B:rahat ol ve anlat
Y:ben çok bencilmişim barış. Sen bana aşıkken ben aptallık yapmışım. Senin o saf ve güzel sevgimi görmemiş ve seni ortada bir sebep yokken reddettmiştim . Son zamanlarda sen bana itiraflarda bulununca fark ettim ki....ben senin o sarı saçlarına alışmış o kahvelerinin içinde kaybolmuşum. İçten içe daha çok aşık oldum sana... hergün dahada arttı sevgim. Daha çok vuruldum sana. Yani sırık artık sadece sırık değilsin.....artık sen benim sırık'ım sın. Seni seviyorum....Seni herşeyden çok seviyorum.
Barış bana wtf diye bakıyordu. En sonunda zorlukla konuştu.
B:s-sen ciddi misin?
Y:kanıt ister misin?
B:sana inandım. Ama bir şekilde bunu kanitlayabiliriz.
Y;nası-
Cümleyi tamamlayamadı çünkü sözümü barışın dudakları kesti.
İlk afallasamda sonra karşılık vermeye başladım.
Dudaklarımız ayrılınca sözlerimiz şu oldu
Aynı anda;
Seni seviyorum...
Birkaç saat sonra
Y:barış ben sıkıldım.
B:ne yapmak istiyorsun? Deyip sırıtınca anladım
Y:öküz !iyiki bi sevgili olduk !
B:ne yapalım kızım? Kaç yıldır peşinde koşuyoruz.
Y:şarkı dinleyelim mi?
B:rap sever misin?
Y:bayılırım!!
O anda bizim için en anlamlı şarkıyı açtı
Ezhel-felaket( multiden dinleyebilirsiniz)
Bir süre şarkı dinledikten sonra ben barışa yaslanıp ikimizi hayal ederek uyudum...gerisi yok.....
Kısa bir bölüm olsada içimden bunları artık sev yapmak geldi.finale daha var rahat olun 30. Bölümde falan final gelir :)
Sizi seviyorum kuzular sonraki bölümde görüşmek üzere ✋
Bu arada yeni kitabım anonim mi? ( yapbar) adlı kitabımı olur musunuz? Profilimden bakabilirsiniz :)
450 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz || YapBar || TEXTİNG|| #wattsy2019
HumorHarika bir çete . İçinde aşk besleyen bir oğlan.aşkın ne olduğunu bilmeyen bir kız.ve birsürü olay kim bilir neler olacak.