"Pořád si s tím lámu hlavu, nevím co mám dělat." řekla jsem holkám. A Susan odpověděla: "No asi by ses měla za ním zastavit..." "Vypadá to s ním zle..." řekla Katrin. A já souhlasila, řekla jsem holkám, že dnes večer se tam zastavím....
Hned na to další den. Byla sobota. A já se rozhodla, jít za ním. Do 10. patra. Bylo nějak 11:02, a já nastoupila do výtahu. Výtah zastavil v desátem patře, a já vystoupila, došla ke dveřím, a zaťukala. Otevřela jeho máma. A já s provynělím hlasem promluvila: "Je doma Matthew?" a máma Matthewa odpověděla: "Ano, ale je nemocný. A já si jen v hlavě říkala: "Jo jasný. "nemocnej" to každej dost dobře známe." "A co mu potřebuješ vlastně?" Pak jsem si řekla, že me tam jen tak nepustí, tak jsem jí řekla, že mu jdu donest učivo atd. Takový ti věci do školy prostě. Řekla jsem jí že to mám napsaný na papírku, který mám v kapse. A máma od Matthewa souhlasila. Zavedla mě před dveře Matthewa, jeho máma mu zaklepala na dveře a řekla mu, že jsem tady a, že mu nesu učení. On jen znuděným hlasem odpověděl "Ok". Vešla jsem do pokoje. Matthew ležel na posteli se sluchátkama v uších. Na sobě měl jenom triko a trencle. Celkem jsem se i divila. Ale po tom všem... Dělal jako by jsem tam nebyla. Jako já před třemi dny... Sedla jsem si k němu na postel a zaklepala na rameno. On se na mě podíval, sundal si sluchátka a řekl znuděně: "No tak co bylo novýho?" A já odpověděla: "No vlastně nejsem tady kvuly tomu." "A kvuly čemu si teda tady? Aby si mě pořád ignorovala!:?" zeptal se mě. A já spustila: "Proč si nebyl ty tři dny ve škole?" "Moje teta, měla svatbu v Americe... Nemusel jsem tam jet, ale já jel, kvuli tobě. Byla jsi na mě naštvaná, a nedala jsi mi možnost ti vysvětlit... Tak jsem radši odjel!" "No, tak teď máš možnost!" řekla jsem mu. A on mi začal vysvětlovat. To co jsem tvrdila vubec nebyla pravda. Jak říkaly holky, "on by to nikdy neudělal". Měli pravdu, a mě to bylo líto. Byla jsem vážne kra**. Omluvila jsem se mu. A on jen řekl: "Oky". Pak jsme si jestě chvíli povídali. Strašně jsem se nasmála. Je to prostě neuvěřitelnej kluk. Začínam ho mít ráda čím dál tím víc.
Chtěla jsem se vám omluvit, že už vážně dlouho nebyla další čat. Bylo toho na mě moc, a já nic nestíhala. Así budu dělat dělat dalšá časti, každý vikend. A omlouvám se za chyby. A moc děkuju za tam moc readu<3 DĚKUJU!!!
ČTEŠ
New life.
RomanceViktorie Russell je šestnáctiletá dívka, které právě zemřela její milovaná osoba, máma. S tátou se přestěhovali do jiného města, protože se nechce vracet k té dechberoucí události. Všechno jí to tam připomíná. Tudíž musí změnit i školu. Ve škole naj...