Miután megtudta Kanashima titkát, minden megváltozott. Úgy érezte, többé nem hagyhatja, hogy valami szörnyűség történjen vele. Meg akarta óvni, akár az élete árán is.
A kapcsolatuk is bensőségesebbé vált. Kedvese fokozatosan engedett fel. Ő pedig minden lehetőséget kihasznált, hogy kimutassa iránta érzett szerelmét. A tetőn folyton átkarolta baljával, miután megebédeltek, a buszon leültek a leghátsó sorba, s nem engedte el kezét, otthon, miután átvészelte a matektanulást, egyfolytában csókolgatta, s szerelmes szavakat suttogott fülébe.
Habár kedvese kezdte túltenni magát a történteken, segíteni akart neki, hogy könnyebben menjen, így, mikor ő ment el hozzá, s anyja nem volt odahaza, megkérte, mutassa meg magát. Eleinte olyan félénk volt, mint a legelső alkalommal. Nem tett mást, csak kigombolta ingét, s szégyenkezve elfordította fejét. Ő pedig ledöntötte az ágyra, s kényeztetni kezdte. Először semmi mást nem csinált, csupán fejét mellkasára hajtotta, s hallgatta szívverését, aztán apró csókokat lehelt nyakára, s egy kicsit lejjebb is. A fiú minduntalan megállította, habár érezte, jólesik neki mindez. De nem sietett, várt, s minden egyes alkalommal egy kicsit tovább ment.
Aztán elérkezett a féléves évfordulójuk. Épp szünetre esett, s ennek nagyon örült. Habár nem szólt neki, különleges dolgokkal akarta meglepni. A gesztust, hogy az ebédpénzét folyton buszjegyre költötte, viszonozni szerette volna. Meg akarta köszönni azt a sok szép hónapot, amit együtt töltöttek, s remélte, még százszor annyit fognak egymás mellett leélni. Nem, még az is kevés lenne. Nem ötven évet, egész életét vele akarja leélni.
Reggel korán kelt. Előkészítette a jegyeket, s elegendő pénzt, hogy ajándékot is tudjon venni, ha meglát valami Kanashimához illőt.
Nem akart annyira előreszaladni, de reménykedett, hogy netalántán történni fog köztük valami. Az utóbbi pár héten szerelme egyre könnyebben nyílt meg neki, mind lelkileg, mind testileg. Ha a hétvégén náluk járt, már láthatta rövid ujjú pólóban, s rövidnadrágban is, amit csak a lakáson belül mert viselni.
Nagyon büszke volt rá. Így, mikor a szobába rejtőztek, azonnal csókolgatni kezdte szabadon lévő karjait, s lábait ujjaival cirógatta végig. Azok az ártatlan reakciók teljesen feltüzelték. Kanashima arca megannyiszor pirult el, ajkait minduntalan harapdálta, hogy elfojtsa hangját. Kíváncsi volt, milyen lehet, miközben a magáévá teszi. Vajon még ennél is vadítóbb lenne? Biztos volt benne.
Ezért is bújta a netet, s anyagot gyűjtött. Míg egyedül volt a házban, próbálta kideríteni, hogyan is működik mindez két férfi között. Az első videó láttán leesett a székről. Nem akarta elhinni, hogy Azt kell majd betennie Oda. Megijedt, nem fog-e fájni szerelmének. Halványan éltek benne emlékek, hogy milyen szörnyű volt, mikor a nagy dolgát végezte, s az olyan vastag volt, hogy alig akart kijönni. Ha neki olyan borzalmas volt, milyen lehet majd Kanashimának, ha ő ki-be húzogatja? Aztán tovább olvasott, s nézelődött. Praktikákat talált: síkosítót, kényeztető mozdulatokat, melyekkel a másiknak igen is jó érzést lehet szerezni.
Minden egyes héttel okosabb lett, s mire elérkezett a féléves évfordulójuk, úgy vélte, ha kedvese is elérkezettnek látja az időt, hogy közösen veszítsék el, mindennél jobban fog igyekezni, hogy mindketten felettébb élvezzék majd a dolgot.
Mikor délelőtt megérkezett a lakás ajtaja elé, megtorpant. Hiába jártak, ez volt az első alkalom, hogy randizni mentek. Rengeteg időt töltöttek együtt, ez mégis más volt.
Kopogtatására Kaneko nyitott ajtót, meleg mosollyal üdvözölte. Imádta ezt a nőt. Mióta az az eset történt, ő is megnyugodott kissé. Mikor kettesben voltak, elmondta, mennyire bántja, hogy fia miatta sérült meg. Hiába próbálta elmondani, Kanashima nem őt okolja, látszott rajta, hogy habár titkolja, igenis mély nyomokat hagytak benne a történtek. Bele sem mert gondolni, milyen lehetett egy szem gyermeke ágya mellett ülni, s azon aggódni, életben marad-e. De ezt a témát a fiú előtt inkább nem hozták fel. Mindketten elhalmozták szeretetükkel, s úgy látszott, ez boldoggá teszi őt.
YOU ARE READING
Az első szerelem kibontakozása
RomanceSasayaki másfél éve szerelmes osztálytársába, ám hiába a sok barát, a könnyed viselkedés, nem meri megszólítani Kanashimát. Mindez megváltozik, mikor kiderül, bukásra áll matekból, ám senki sem hajlandó segíteni neki, kivéve egy embert. Innentől meg...