0.évad💫 5.rész💔

227 7 0
                                    

-Szóval mi van?- kérdezte Jack.

-Jane tetszik neki..- felelte Corbyn.

-És erről Jane miért nem tud?- gondolkodott Zach.

-Mert Ashley fél, hogy ezzel elrontja a barátságukat- válaszolt Corbyn.

-De Jane nem olyan... ezért nem változna meg- mondta az IGAZAT Zach.

Nem bírtam tovább kisántikáltam a házból. Bebújtam a sátorba még aludtak a lányok ezért csak felkaptam a kajás dobozt és elindultam a patak felé.

Rántott husis szendvicset majszolva gondolkodtam ezen a tényen. Ashley belém szerelmes. Ezt így kicsit fura kimondani.

A lábamat megnézve rájöttem, hogy van rajtam egy bokavédő. Pár percig gondolkodtam aztán rájöttem, hogy Corbyn egyszer futás közben meghúzta a bokáját ezért valószínűleg az övé.

-Hát te mit csinálsz itt?- törte meg a csendet Ashley.

-Eszek- röhögtem el magam.

-Azt látom...Jane- komolyodott el a hangja.

-Igen?- néztem rá.

-Tudod...én leszbikus vagyok- kezdte félénken.

Tudtam, hogy miről lesz szó, de türelmesen végighallgattam.

-És megtettszett nekem egy lány a napok folyamán-folytatta.

-Igen...?- biztattam folytatásra.

-Semmi.. most visszamegyek, Kat még alszik- indult vissza a sátrakhoz.

-Hát jó..- mondtam bágyadtan és olyan érzés futott végig rajtam amit eddig sose éreztem.

Fájt, hogy Ashley nem vallotta be. Ez...fura.

Megettem a reggelimet és visszasántikáltam a táborhoz. A fiúk már ott voltak. Egy kis tábortűz körül pihentek. Kathleen Zach ölébe pihent Ashley egyedül kapirgálta a földet a fiúk meg egymás mellett elvoltak. Lehuppantam Ashley mellé. A szívem gyorsabban vert a kelleténél és ez megint kicsit fura volt.

-Jane...- szólított meg.

-Mond- mosolyogtam rá.

-Szeretlek- nézett szemeimbe.

Egy apró melegség átfutott testemen és azt hiszem erre nem tudtam volna választ adni egyszerűen csak megöleltem és a fülébe súgtam.

-Ezt akartad elmondani a folyónál is igaz?- suttogtam.

-Igen..- vallotta be.

Kórházi meglepi...💔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ