Csak mentem és mentem egyenesen az erdőben.
Fáztam, álmos voltam minden bajom volt.
Láttam néhol őzeket, nyulakat. Féltem. Mindentől.
Éppen a hátam mögött zörgött meg egy bokor és hátranéztem. De előre nem. Megbotlottam valamiben és akkorát estem, hogy felállni utána nemtudtam.
Levettem a bokavédőt. Az alapból megsérült bokám mégjobban fájt. Nagyon jó...
Először vártam. Aztán pánikoltam. Majd ordítottam. Következett a sírás. Ez után a szenvedés.
Elkezdtem kúszni. Nem bírtam felállni nem volt erőm. Tehetetlen voltam. Nem tudtam segítséget hívni. Semmit. Sírtam.. keservesen sírtam. Vártam a segítségre, de nem jött senki.
-Kathleen szemszöge-
Zach határozottam lépkedett előre. Kézenfogva húzott maga után aztán megállt. Felvett a földről valamit.
-Ez Corbyn bokavédője- fordult felém.
-JANEEE- kiáltottam.
-JANEEE- segített be Zach.
-JANEEE- hallodtuk távolabbról Ash hangját.
Megnéztem a telefonomat.
-A térkép szerint mindenki a közelben van- mondtam és megmutattam Zachnek a telefont.
-JANEEE- hallodtuk meg Jack hangját is.
-Corbyn szemszöge-
Igazából egy idő után nem érdekelt. Nem fog meghalni. Vagyis remélem...
-JANEEE- hallodtam meg Kat hangját.
Készültem kiáltani, de jött egy másik.
-JANEEE- ordította Zach.
Megint próbálkoztam kiabálni, de meging leelőztek.
-JANEEE- jött Ash hangja máshonnan.
Csak lépkedtem tovább amikor meghallottam valamit.
-Valaki.. segítsen...vegyetek észre..- hallottam Jane halk hangját..
Abban a pillanatban odafutottam hozzá. Egy fa tövében ült.
Az arcán karcolások voltak, a keze vérzett, bokája fel volt dagadva a bokavédő sehol és sírt.
-JANEEE- hallottam Jack hangját.
-KUSSOLJATOK ÉS GYERTEK IDE- ordítottam.
-Jane szemszöge-
Azt hittem senki se talál meg és akkor jött Corbyn. Megkönnyebültem. Nyugodt lettem.
-KUSSOLJATOK ÉS GYERTEK IDE- ordította a többieknek.
Hamar odaértek és nyugodságot láttam az arcukon. Mosolyogtam egyet ami elég nehéz volt, mert teljesen gyenge voltam.
Felkapott Corbyn menyasszonyi pózba és elindultunk az egyik irányba. Útközben elaludtam.
-Corbyn szemszöge-
Aggódtam érte. Láttam rajta, hogy megkönnyebült, hogy bízik bennem.
Vállamra hajtotta fejét és pár perc múlva már aludt. Gyönyörű ez a lány..
Kivittük az erdőből. Újra a kalandpark területén voltunk. Nem akartam felébreszteni. Kifizettük és elindultunk.
A vonaton egymás mellett voltunk. Rám hajtotta fejét és aludt. Az ablak mellett voltam.
A boxunkban mindenki aludt csak én nem.
-Szeretlek... Mindig is szerettelek- ismételtem meg halkan szavait.
-De buta vagy- simogattam meg a haját.
Én is bealudtam kis idő után, és csak a megállón ébredtem fel. Jane már felébredt, beszélgetett a többiekkel amin elmosolyodtam.
A bokáján ott volt a bokavédőm. A sebhelyein tapasz.
-Voltatok orvosnál?- kérdeztem.
-A vonaton volt egy orvos aki csak bepillantott a boxunkba és jött segíteni- vázolta fel Ashley.
-Akkor nem kell menni orvoshoz?- kérdeztem.
-Nem. Gyógyszereket adott meg sebtapaszokat szóval minden meg van- mondta Kat.
-Hmm... ez olyan túl kedves- röhögtem el magam.
-Megesik- mosolygott rám Jane.
STAI LEGGENDO
Kórházi meglepi...💔
CasualeSzereplők: Jane Tonkin ~18 "Hello "pillangók" Nem.. ez nem jó, nálam darazsak lesznek. Ez jobban tükrözi a valóságot." Kathleen Ford ~18 "-Ugye nem fogunk meghalni?- kérdezte félénken. -Nem, vigyázok rád- szólalt meg Zach" Ashley Silverman ~17 "-Jan...