0.évad💫23.rész💔

150 4 0
                                    

Hangokat hallottam. Mindenhol. Csak kapkodtam a fejem amikor az előttem lévő bokorban mozgást vettem észre.

-V...van ott va..valaki?- dadogtam alig hallhatóan.

Válasz nem jött. Felkaptam egy botot magam mellől és elindultam a bokor felé.

-Hahó..- próbáltam szóra bírni.

Egy apró mókus szaladt el előttem amitől egyben szívrohamot és nyugodtságot kaptam. Az első azért, mert hirtelen volt és megijesztett, a második pedig, mert megkönnyebbültem, hogy nem egy gyilkos.

Amikor már tényleg sehogy se bírtam kijutni előkaptam a telefonom. Megnyitottam a tárcsázót és felhívtam Kathleent. Ki volt kapcsolva. Ashleyt is megcsörgettem. Felvette és rémülten szóltam bele.

-Ashley... eltévedtem... nem tudom merre vagyok és iszonyatosan félek. Az előbb egy mókustól ijedtem meg. Kérlek valahogy segítsetek- mondtam kétségbeesetten.

A választ várva beleszóltam néhányszor, hogy 'Ashley hallassz?' 'Ez nem vicces' 'Válaszolj már!!'

Levettem a fülemről a telefont, hogy megnézzem hivásban vagyunk-e még.

A fekete képernyőt látva bepánokoltam és elkezdtem gőzerővel nyomkodni a bekapcsoló gombot. Miután a századik alkalommal se kapcsolódott be felfogtam, hogy lemerültem.

Nagy levegőt vettem és elindultam visszafele.

Minden apró moccanástól megrémültem és apró felsikításokkal jutalmaztam a zajt.

Könnyes szemmel mentem tovább amitől semmit se láttam, de legalább mentem.

               -Corbyn szemszöge-

-Annyit értettem a mondandójából, hogy eltévedt és már le is tette- mesélte Ash.

-Ha letette volna akkor megtalálnánk ezzel a telefonkereső appal- mondta Jack.

-Igaz..- gondolkodott el Ashley.

-Akkor lemerült- mondtam fapofával közben belül halálra aggódtam magam.

-És akkor megeszik a farkasook - visítozta Kat.

-Nyugi vaan- ölelte át a derekánál Zach Kathleent.

-Szóval gondolkozzunk és induljunk el mindannyian különböző irányokba- vetettem fel a tervemet.

-Biztos, hogy nem megyek egyedül- sipákolt tovább Kat.

-Akkor- sóhajtottam- ti menjetek ketten- mondtam, Zachre és Katre nézve- meg ti is- fordultam Ashleyhez és Jackhez-én meg megleszek egyedül.

-Hát jó- mondta Ash.

Megbeszéltük ki merre megy, ellenőriztük a telókat és pár perc múlva el is indultunk.

Aggódtam érte, mert nagyon jó barátom. Szerintem... Kicsit fura volt ez a 'szeretlek' dolog, de megértem hisz ellenálhatatlan vagyok. Hopp ez az egoista énem. De most ezt hagyjuk. Meg kell találnom.

Kórházi meglepi...💔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن