0.évad💫12.rész💔

164 5 0
                                    

-Corbyn szemszöge-

Kiküldött.. egy jó darabig vártam aztán gondoltam bocsánatot kérek. Beléptem az ajtón és úgy, hogy nem is tetszik, bekönnyeztem.

A bőrkarkötő amit készítettem neki égett a kezébe. Felém pillantott könnyes szemeivel. Láttam csak szabadulni akar tőlem.

-Csak bocsánatot szeretnék kérni..- kezdtem bele.

-Ezzel elkéstél- nézett rám gyilkos tekintettel Jane.

-Ne haragudj...- kértem bocsánatot.

-El-kés-tél- szótagolta Jane és láttam ahogy utat törnek könnyei.

-Nem akartam...- próbáltam mégegyszer.

-ELKÉSTÉL!!- ordította.

Mindenki megtorpanva egy helyen figyelték a "harcunkat".

-Nyugi van...- szólt Ash és megsimogatta Jane hátát.

Hát ez nekem is jól jönne. Apró lépteket vetettem felé és egyre közeledtem az égő karkötőt tartó Jane felé.

-Figyelj...- fogtam meg a vállát.

-Nem érdekel- mondta.

-Csak halgass meg...- kérleltem.

-Nem érdekelsz!- mondta felemelt hangon.

-Hát jó... Akkor majd találkozunk- búcsúztam el.

-Szia- köszönt el elsőnek Jane.

Kikullogtam az ajtón és elindultam a nyaralóhoz. Egy 20 perc múlva már ott is voltam és befeküdtem a francia ágyba. Fasza ez az ágy mostanra.

Elkeseredtem, de tudtam, hogy Jane megbánja hisz ismerem. Ezért gondoltam csinálok neki egy másikat. Egy 2 és fél órába beletelt és még mindig nem voltak sehol. Letettem az asztalra és kimentem a folyóhoz.

Kórházi meglepi...💔Where stories live. Discover now