Ek Bölüm 1 | Trip

1.8K 128 345
                                    

"Sasuke." Yatakta otururken ters ve yatay vaziyette belime sarılıp masum bir gülümseme sundu bana, o sırada ben telefonla ilgileniyordum. Eminim bu kedi suratlı canımın içi sarışın benden ilgi bekliyordu, çünkü bu aptal sırıtışın altında başka bir şey yatmaz.

"Hm?" Göz ucuyla kontrol ettikten sonra hissizce abimle mesajlaşmaya devam ettim. Geç geleceğini söylüyor falan, zaten genelde alışmıştım bu duruma. Naruto'yu aldığım o gün bile evde olmasına rağmen gece evde yoktu. Naruto'ya tekrardan daha dikkatli baktığımda telefonuma mavi soğuk bakışlarını dikmişti, yoksa kıskanmış mıydı benim sarışınım cjdmjckdhc.

"Beni telefonuna hangi isimle kaydettin?"

"Öhöhöhö..." Aniden yöneltilen soruya fazlasıyla şok olurken sahtelikle öksürmeye başladım fakat bunu yemeyen Naruto kollarını benden çekerek karşıma, yatağın üstünde bağdaş kurarak oturdu. "N-Naruto'm olarak kaydettim." Gözlerini daha çok dikerken üzerime küçük bir utangaçlıktan gözlerimi kaçırarak cevapladım.

"Görebilir miyim?" Fakat tek kaşını havaya kaldırarak yalanıma inanmayan küçük sarışın elini uzatarak telefonumu istediğine dair bir beklentiye girdi.

"Ee..." Ne yapacağımı bilemediğimden telefonun ekranını kapatıp cebime koymak istedim, çünkü fazlasıyla utanırdım eğer görürse. "Ne gereği var?" Telefonu cebime attığımda sinir olmuş bir ifadeyle gözlerimi devirdim sadece, fakat Naruto beni geriye iterek üzerime çıkmasıyla yüzünü yüzüme yaklaştırıp maviliklerini benim doğruları anlatan karanlıklarıma dikti. "Of..." Sinir olmuştum bu duruma, güleceğini bile bile ondan kaçış olmayacağı için söylemeye karar verdim. "Bıyıklı Portakal'ım."

"Ne?" Naruto yüzünü benden çekerek karnıma oturup irrite bakışlarla bana bakmaya başladı. "Ahahsjshsjdhsjh..." Sonra kahkahalara boğulmaya başladı aptal bir ifadeyle. "Ya sen ciddi misin tatlı şey seni?" Hâlâ gülmeye, gülümsemeye devam ederken yanağımı parmaklarıyla sıkıştırıp çekiştirdi.

"Sensin tatlı." Gözlerimi yana çevirip yanaklarımı şişirip sinirle öfkemi bıraktım havayla birlikte, sinir olmuştum açıkça. "Salak." Parmaklarımla Naruto'nun alnına vururken dudak kenarından sırıttım bana aptalca gülümseyen sarışına. "Pekala Naruto..." Bu sefer ona sorma sırası bendeydi, onu kendi silahıyla vurmayı düşündüm. "Ya sen beni hangi isimle kaydettin..." Gözlerimi karşımda kızarmaktan beter olup moraran sarışının mavi gözlerine diktim. "...canım sevgilim?" Aslında sormaya gerek yoktu, telefonunda şifre koymadığı için bir ara karıştırmıştım.

"Şey Sasuke..." Gözlerini kaçırırken gergince tebessüm etti ve elini ensesine atıp kaşımaya başladı. Onu uzun zamandır incelediğim ve tanıdığım için bu hareketleriyle utandığını çok kolaylıkla anlayabiliyordum.

"Efendim canım?..." Sevgili bir tınıyla karşılık verdim, sırf ona şerefsizlik yapmak için.

"Seni çok seviyorum biliyorsun, değil mi?" Tatlı ve karşı koyulması oldukça zor bir gülümseme ile geçiştirmeye ve masum rolü oynamaya çalıştı fakat benim bu oltaya düşmem oldukça zor.

"Hadi geç bu işleri." Naruto'nun yüzü düşmeye başladı ona kanmayınca. "Dikizlediğin Uchiha sana kızmaz, merak etme." En sonda bozulup kızarmaya başlarken gözlerini üzerimden çekti.

"Sa-Sasuke-Teme!..."

"Utanma, gel şöyle." Ona yaklaşıp elimi çenesine atarak yüzünü kendime yaklaştırdım ve zorla gözlerini benimkilere kenetlemesini sağladım.

...

Bıyıklı Portakal'ım: Tu~Tu~ruu

Sarı Ego: Mayushii desu

I ❤ Portakal'ım | SasuNaru | Bitti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin