4. Bölüm - Güven.

49 5 0
                                    

Sa mübarekler. Hikayemiz daha yeni olduğundan okuma sayısı fazla düşük. 45 tanecik okuyanımızda ne vote ne de yorum yapıyor. O 45 okuyucumuza sesleniyoruz; sahip çıkalım hikayemize dhjdjdkdl. Vote tuşuna basmak ne kadar zor olabilir ki? Sizler yorum ve vote yaptığınızda emin olun daha iyi şeyler sunucağız sizlere.

Bu arada hikayeyi 3 yakın arkadaş olarak yazıyoruz. 3 kişi olduğumuzdan dolayı bölümler en fazla 3-4 gün arayla gelicektir. Unutmayın ki yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için çok önemli. Çok ciddili oldu sltudhk. Neyse müminler allaha emanet olun,seviyoruz sizi asdgjhdshs.

Tom Odell- Another Love dinliyerek yazdık bence sizde dinleyin.

~Tuna'nın ağzından~

Çişimin gelmesiyle uyandım . Sanırım idrar torbam patlıyordu. Bu çiş nerden geliyor amk. Ne içtim lan ben? yok bi şey de içmedim ki. İç sesimi susturan şey çişimdi. Bir çita edasıyla tuvalete gittim. Nasıl rahatladım offf. Ellerimi yıkadım ama havlu yoktu. Kurula üstüne kurula. Sudur kurur.

Tuvaletten çıkmamla yan odadan ağlama sesi duymam bir oldu.Dolunay ağlıyodu. İçeri girsem mi ki? İç sesimle bir süre savaştıktan sonra içeri girme kararı aldım. Ama bildiğiniz öküz gibi daldım içeri. insan bir kapıyı tıklatır di mi?

Dolunay beni görünce ağlamasını gizlemek için elleriyle yüzünü kapadı. Yanına gittim de ne yapabilirdim ki? İyi misin diye mi sorsam? Ama kız zaten iyi değil ki. En iyisi neden ağladığını sormak belki anlatıp rahatlar.

-Dolunay, neden ağlıyosun? Özel bi mesele mi? Çıkıyım mı? Anlatmak istersen dinlerim.

Anlatmasını ya da bir şeyler söylemesini beklerken birden bana sarıldı. O anki şokla odun gibi dursam da birkaç saniye sonra bende ellerimi beline koydum. Gözyaşlarının tişörtümü ıslattığını hissediyordum. Normalde bundan nefret ederdim , aslında ben ağlayan insanlardan nefret ederdim ama Dolunay'da böyle hissetmiyordum. Hissettiğim tek şey acıydı. Onun üzülmesine dayanamıyordum. Neden bilmiyorum ama dayanamıyordum. Kahretsin, niye bu kadar ağlıyordu? Ben düşüncelerimle boğuşurken kendini benden çekip anlatmaya başladı.

- Ben doğmadan önce babam kalp krizi geçirip ölmüş. Annem de zengin diye insan demeye dilimin varmadı bi adamla evlendi. Adam manyağın teki. Bu yaşıma kadar dayak edim o adamdan. Sebepsiz yere dövüyodu beni. Söylemedim anneme, o üzülmesin diye kimseye söyleyemedim. O manyak yüzünden tüm erkeklere olan güvenim yerle bir oldu. Bi adam yüzünden tüm erkeklerden kaçtım, onları kendimden uzaklaştırdım. Güvenmek istiyorum, birisine güvenmek istiyorum. Ama nasıl yapıcağımı bilmiyorum. Buraya yeni bir hayat umuduyla geldim. Yine aynı şey olmasından korkuyorum. Korkuyorum.

Gözyaşlarım benden habersiz akmaya başlamıştı. Ağlamaktan,ağlayan insanların hıçkırıklarından nefret eden ben şu anda ağlıyordum .

-Bana güveniceksin. Hiç kimsede bulamadığın o güveni ben sana vericem. Seni bırakmıyıcam. Sen beni bırakıp gitsen de seni bırakmıyıcam. İstesende istemesende.

-Yanımda uyu. Lütfen?

Soru sorar gibi söylemişti. Cevap vermedim ve onu yatırır duruma getirdikten sonra yanına uzandım. 20 yıldır yayılarak yatma huyumu bu gece bir kenara bırakmam gerekiyodu. Beline sarılıp sarılmama konusunda kararsızdım. Sonuçta tanışalı birkaç gün olmuştu ama ona güven vericek kişi bendim bunu kendi ağzımla söylemiştim . Sol tarafıma döndüm ve beline sarılarak onu kendime çektim. Ardından onun rahatlatıcı vanilya kokusuyla derin bir uykuya daldım.

******************

Tam 2 saat oldu ve yanımdaki 8 ahtapot gücüne sahip olan kız hala uyuyordu mübarek .2 saattir onun uyanması için uğraş veriyordum yanında Skrillex dinledim , Nicky Romero dinledim ama kız hala uyanmadı . Normalde uykuyu sevenin ben olduğumu zannderdim ama Dolunay altın madalyayı hak eden tek kişi . Aklıma gelen,benim için dahiyane insanlık için basit olan fikri uygulamak için mutfağa doğru yol aldım . Tuna adamım sen çok zekisin bir o kadar da odunsun ama boşver pek önemli değil bu huyun seviyorum seni ben kamki , iç sesim egomu tavan yaptırırken su bardağına soğuk suyu doldurup Dolunay'ın yanına geri döndüm . Ahh be Yarım Ay böyle uyanmanı istemezdim. Kahpe kader. Tam baş ucunda durdum ve ÇArşı taraftarını aratmicak şekilde Yarım Ay diye bağırdım , aniden gözlerini açınca suyu yüzüne döktüm daha sonra koşarak tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim Dolunay bu her şeyi bekliyorum ben ondan . Kapı yumruklanmaya başlayınca verebileceği en normal tepkiyi verdiğini anladım .

Esen GençleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin