6. Bölüm - Feyk yedim.

46 6 0
                                    

Arkadaşlar valla sövmeyin bize bi ekşin olsun dedik.Gösteripte vermeme gibi oldu azıcık fghjk.İyi okumalar müminler asfsdfdsf.

   Zilin çalmasıyla uyandım.Bi sn?Bunların hepsi bir rüya mıydı?Nasıl ya ?Hayır rüya değil.Fotoğraf çekinmiştik.Hatta telefonumun arkasına koymuştum.Hemen telefon kabımı çıkardım ve içine baktım.Bomboştu.Allağm ne yaptım ben sana?Benim blinç altımda neler  dönüyor aq.Ya böyle bir sabah başlamak istemiyorum.Belkide fotoğrafları düşürdüm.Bisikletten düşmüştüm.Tuna bana pansuman yapmıştı.Gazlı bez olması lazım.Bacaıma baktığımda hiç bir yara izi yoktu.İlk defa böyle huzurlu bi rüya görmüştüm.Tuna'yla sevgiliydik.Bir sürü şey yaşamıştık.Zilin tekrar çalmasıyla kendime geldim ve kapıya doğru ilerledim.Geliyooooğğğrruuum.Kapıyı açtığımda karşımda Emre'yi gördüm.Yine çok yakışıklıydı.Beyaz bol bir tişört,altına daptar siyah bir pantolon ve ayaklarına siyah vans giymişti . Bi sn ölüyorum galiba . Gözüme sufleden daha güzel gözüktü diyebilirim . Hayır anlamıyorum o dövmeler Ayy ölüyom ben Allağm bu nasıl bir tiptir ya . Tipini yediğim . Saçlarını yine dikmiş şerefsiz. Ayıp di mi?Sonra neden Dolunay beni yicekmiş gibi bakıyorsun ?Neden Emre bi anlatsana  glw sence neden ? Çocuğun isminden asalet akıyor yav .  

-Dolunay? Hey, korkmaya başladım bana  yicekmiş gibi bakma . Kahvaltı yapmadın sen di mi?

-He?E-efendim ? Ş-şey ya yok ya . Ne diyoduk?

-Haa sen benden etkilendin ahaha.

-Aaa s-sana -ne-neden bakiyyim ya?Neyine bakçakmışım ben senin?

-Gözlerin öyle demiyo ama.Geldiğimden beri beni kesiyosun?

-Hem beni uykumdan uyandırıyosun hemde..

-Hemde  ne ?

-Boşver yok bir şey.

 -Neyse kahvaltı etmedin dimi sen tipinden belli gözlerin şişmiş hhheheh.

-Ne gözlerim mi şişmiş?Sen kendine bak.

-Aahah ne varmış benim halimde çok yakışıklıyım lanet olsun.

Evet,aslında hiç bir kusura yoktu.Çok güzel giyinmişti  ve çok yakışıklıydı.Of olm bu  sitede ne çok taş var aq?

-Ne bu özgüven canısı? 

-İnsan kendine güvenmeli canısı?

-Bide bana laf yetiştiriyo.Allah taş yapar.

-Hahaha Dolunay iyice anneme bağladın.Üstünü giyinicek  misin yoksa polis mi çağıriyim?Yok ya  vazgeçtim sorun yok benim için böyle çok seksisin ahah.

Üstüme baktığımda altımda fazlasıyla kısa bir şort vardı.Üstümdede fazlasıyla bol ve uzun bir tişört.Tişört yüzünden şortum gözükmüyordu.Sanki altımda bi şey yokmuş gibiydi.Nerden bilebilirdim ki nasılsa evdeyim diye rahat bir şeyler giymiştim.

-Abaza mısın nesin olm?Hadi Emre sabah sabah bu kadar  tartışma yeter uyuycam.

Dedim ve suratına kapıyı çarptım.Ben ne yapmıştım ? Emrenin suratına nasıl kapıyı çarptım ben ya?Üstelikte bu kadar yakışıklıyken.Emre tam Bad Boy olmasa hafiften bi bad boy edası vardı.Ve kapıyı tekrar çaldı.

-Ne var Emre ? 

-Ya hemen ne kapıyı çarpıyosun ?

-Hayır anlamıyorum hem gel abazalık yap sonra neden kapatıyorsun suratıma . Ne yapiyim ya gel halay çekelim birlikte .

-Birlikte başka şeylerde yapabiliriz?

-Eben Emre.

-Pisleşmeyelim lütfen.

Esen GençleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin