Selam gençler.Ne vote ne yorum var yastayız , okuyan sayısıda az . Biz hala yüzsüz gibi yazmaya devam ediyoruz. Vote veya yorum hastası insanlar değiliz ama olsada fena olmaz. Neyse seviyoruz sizi ^.^
Multimedia Dolunay.
Tuna, sinirlenip bulunduğumuz yerden uzağa doğru yürüyordu . Bu kadar sinirlenmesinin sebebini anlamamıştım . Önemli bir şey olmalıydı . O sırada diğer çocuklara baktım bir şeyler fısıldaşıyorlardı . Deniz'i dürttüm
-Tuna'ya ne oldu?
-Sinirlendi işte Dolunay .
-Tamam sinirlendi onu bende görebiliyorum neden sinirlendi?
-Sanane Dolunay, Tuna'dan sanane . Sinirlenirse sinirlendi, sanane bundan.
-Bu kadar kızmanın sebebi ne anlamıyorum.
-Kardeşi aradı Dolunay ,oldu mu, bu yüzden sinirlendi .
-Ee buna neden bu kadar sinirlendi ki ?
-Dolunay bi sus be kızım .
Deniz'e cevap vermeyip oturduğum yerden kalkıp eve doğru ilerledim. Bu ne be herkes ayrı bi atarlı .Soru sordum hayvan mısın ?İnsan gibi cevap ver di mi? Gerizekalı. Bu sırada Tuna'nın sesini duydum.
-Hey .Nereye?
"Cehennemin dibine" diye bağırdım ve hızlı adımlarla asansöre bindim. Burda asansörün kapıları tam kapanırken yakışıklı çocuğun elini koyup kapıların kapanmasını engellemesi, asansöre binip kızla konuşması ve en sonunda öpüşüp barışmaları gerekiyordu. Ama film mi çekiyoruz amına koyyım?
Tuna sadece bana bakakalmıştı. Asansörün kapıları kapanınca 8 yazan düğmeye bastım. Deniz niye bu kadar atarlanmıştı? En önemlisi, Uras denen çocuk Tuna'nın kardeşi miydi? Uras denen çocuk Tuna'yı bu kadar sinirlendiricek ne yapmış olabilirdi? Ya da ne yaşamışlardı ki Tuna onu istememişti? Ben böyle düşüncelerimle boğuşurken 8. kata gelmiştim bile. Anahtarla bi süre boğuştuktan sonra kapıyı açtım ve kendimi banyoya attım. Hava ne kadar sıcak olursa olsun sıcak suyla yıkanan bi insanım ben. Sıcak sunun rahatlatıcı bir etkisi olduğuna inanırım.
************
Banyodan çıktığımda acıktığımı fark ettim. Pizza mı ısmarlasam? Parama kıyamadım ve mutfağa attım kendimi. Tüm beceriksizliğime rağmen suya makarna koydum, dolaptan garnitürü, yoğurdu ve mayonezi çıkardım. Su kaynadığında ve makarna yumuşadığında, suyu süzdüm. Makarnayı kayık bi tabağa koyduktan sonra üstüne garnitürü, mayonezi ve yoğurdu ekledim. Yeteri kadar tuzu da koyduğumda hazırdı. -Yazardan not: Gençler yemek tarifi de veriyoruz sevin bizi fghjkl-
Tabiri caizse tam bir öküz gibi tüm tabağı yemiştim.Ev ne kadar pislenmişti öyle? Ben pasaklı bi kız değilim. Elime elektrik süpürgesini aldım ve tüm evi süpürdüm. Ardından vileda ile yerleri sildim. Toz alıp banyoyu yıkadıktan sonra bitmişti işim. Biten şey sadece ev işi değildi benimde pilim bitmişti. Dıııt.
Bi süre dinlendikten sonra bilgisayarı açıp Skype'a girdim. Ezgi'yi görüntülü aradım. Tam kapatıcağım sırada aramayı cevapladı.
-Doluuu! Kızım çok özledim seni!
Resmen cırladı. Aramaz olaydım Ezgi kulağımı siktin.
-Ezgi, kulağımı siktin la. Az yavaş. Bende çok özledim seni.
-Özliyiceksin tabi hayvan. Eee neler oldu anlat çabuk. Arkadaş edin mi peki? Yakışıklı çocuk var mı? Anlaaaat güzel mi oralaaaar dfghjklgg.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esen Gençleri
Teen FictionÜniversite için İzmir'e taşınan genç bir kızın hikayesi bu.Pardon bencillik ettim Esen Gençleri'nin hikayesi bu. '' İsmin Tuna olabilir ama benim için hala ela gözlü kumral çocuksun.''