3. Bölüm - Yeni Arkadaşlar.

67 5 0
                                    

    Alarmımın çalmasıyla güne erkenden başladım.Tuna hala uyuyordu.Sanırım film izlerken uyuya kalmışım.Karnımın guruldaması acıktığımın bir belirtisiydi.Hemen kalkıp  altıma siyah bir şort ,üstüme beyaz bol bir tişört giydim.Ayaklarıma beyaz Converse'lerimi geçirdikten sonra saçımı salaş bir şekilde ördüm .Sanırım hazırdım.Cüzdanımı da elime aldıktan sonra kahvaltılık almak için markete doğru ilerledim.Markete girdim ve zeytin,peynir,reçel tarzı şeyler aldıktan sonra sitenin yolunu tuttum.Kapıyı açtım ve içeri girdim.Tuna hala malak gibi yatıyordu.Hayır yani çocukta nasıl bir bünye varsa sese bile uyanmadı olum.Hemen odanın ortasındaki sehpaya kahvaltılıkları koydum ve menemen yapmak için odanın içerisindeki küçük ama iş görebilecek mutfağa doğru yöneldim.Yumurtaları,biberleri,domatesleri çıkardıktan sonra domates ve biberleri ince ince doğradım.Yağı tavaya döktüm biberleri ve domatesleri hafif pişirdikten sonra yumurtaları kırdım azıcık tuz azıcık,azıcık pul biber koydum ve karıştırdım.İşte menemenimiz hazır gençler.Tuna menemenin kokusunu hissetmiş olmalı ki gözlerini açmış bir şekilde yerden bana bakıyordu.

-Günaydın Yarım Ay.

-Günaydın Ukala.

-Menemen mi yaptın sen?Oh mis  gibi kokuyor.

-Ne sandın.Menemene bayılırım ve çok güzel yaparım.

-Ellerine sağlıkta ben bi yüzümü yıkıyim ayıliyim.

     Arkadaş insan uyanınca nasıl  bu kadar tatlı ve bir o kadar da mal olur?Biri açıklasın lütfen.Ben bunları düşünürken çoktan yüzünü yıkamış masaya oturmuş kahvaltısını yapıyordu.

-Orada dikilmeye devam mı edeceksin ?Gel de yaptığın menemeni ye.

   Gidip masaya oturdum ve yaptığım müthiş ,şaheser menemenle bakıştım.Hayır egoist bir insan değilimdir ama konu menemene gelince işler değişiyor.

-Duvardaki resimleri  sen mi çizdin?

-Evet,beğendin mi?

-Evet,çok güzeller.

-Ee hangi üniversitede okuyorsun?

-Ege Üniversitesi Psikoloji Bölümü.Ailem bu yüzden siteden ev aldı.Sen?

-Dokuz Eylül,film tasarım.

-İyiymiş.

  İç sesimle başbaşa kalacakken kapının açılmasıyla her şey bölündü.''Tuna nerdeydin olum.''dedi esmer bir çocuk.

-Uyuya kalmışım.Abartılacak bir şey yok.

-Ooo manita yapmışız,yakışır.Olm dur daha Özge'den yeni ayrıldın.Ne abazan çıktın lan.Bide buraya getirmişsin olmuyo Tuna olm.Yavaş gel.

-Hey sen ne demek istiyosun bana.Yok öyle şey biz sevgili falan değiliz Tuna'yla.Gereksiz konuşma.

Esen GençleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin