Başlangıç

1.9K 120 272
                                    

Tanıtım

Tüm umutlarını Umut uğruna öldürmüştü genç kız. Aslında öldürülmüştü umutları en sevdiği tarafından. En sevdiği katili olmuştu sonra. Yakmıştı canını, kül etmişti masum kalbini. Ruhunun mavilerini alıp siyaha boyamıştı. Çok canice, değil mi?
Ama bunun hesabını kimse sormazdı, soramazdı. Çünkü can yakmak bizde suç olsa da, onlar için suç olmazdı.

Genç kızın hayatına acı nüfuz ederken engel olamıyordu. Tek tek yakılıyordu canı, kayboluyordu ruhu. Her darbede tekrar düşüyordu genç kız. Güçlü durmaya çalışırken tekrar darbe alıyordu. Bu sefer umutlarıyla birlikte hem gücünü hem de kendini kaybediyordu. Ruhunu kaybederken kendini de tanıyamıyordu artık.

Siyaha daha fazla sığınıyordu genç kız. Ruhunda mavilerinden geriye kalan hiçbir şey yoktu artık.

Ruhunu kaybedişinin yolunda başka bir ruha rastlamıştı. En az onun kadar yaralı, en az onun kadar kurtarılmaya muhtaçtı bu ruh.
Bu ruh onu çekip çıkarmak istiyordu düştüğü yerden. Genç kız izin vermeli miydi kendi erişemediği ruhuna başkasının erişmesine?
Zaten kaybedecek bir şeyi kalmamıştı.
Ama genç kız oradan da darbe yiyebileceğini hiç aklına getirmemişti.
Oradan alacağı darbede yıkılıp tekrar ayağa kalkamayacağını biliyordu.

Peki, bu iki ruh buluştukları gökyüzünde birbirinin yaralarını sarabilecek miydi?

🌙🌧🌙🌧

İlk defa böyle uzun bir şey yazıyorum, böyle büyük bir işe kalkışıyorum. Yazmayı o kadar çok seviyorum ki umarım kafamda kurguladıklarımı kağıda dökebilirim. Umarım seversiniz ve umarım duygularımı tarif edebilirim bu kitapta.
Umarım istediğim gibi olur ve umarım içimde bir şeyler hafifler.
Sizi kendi iç dünyama ve hayallerime davet ediyorum. Çünkü biliyorum ki kurtarılması gereken onlarca ruh var oralarda. Bu ruhları beraber kurtaralım, ne dersiniz? 🖤

sizi seviyorum.🖤

siyahtan maviye umutlar 1&2 [KITAP OLDU]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin