*Flashback*
Tae zaslechl tichý zpěv a ucítil lehké polibky na své tváři, zachichotal se a otevřel oči. Spatřil Jungkooka, lásku svého života.
„Co se děje Kookie?" zeptal se Tae.
„Co by? Všechno nejlepší k narozeninám baby~" řekl Jungkook a odhalil nádherný dort s Taeho fotkou na kterém bylo krásným písmem napsáno "Všechno nejlepší k narozeninám můj jediný Tae".
Tae zčervenal a vypískl nadšením, nemohl si přát více.
Chvíli si spolu jen povídali, mazlili se a užívali si přítomnost jeden druhého.
„Jsem tak rád, že mám někoho jako jsi ty, jsi všechno co si můžu přát" řekl Kook a donutil tak Taeho znovu zčervenat.
„Je tu spousta věcí které na tobě miluji a já chci aby jsi to věděl." pokračoval Kook, jeho hlas byl najednou podbarven mnoha emocemi. Tae se snažil porozumět jeho slovům, ale neměl tušení co tím Kook myslel. Z myšlenek ho probudil hlas druhého z chlapců „Pamatuj si že tě miluji a navždy budu"
„O co jde? Kookie, co tím myslíš? Je všechno v pořádku?" zeptal se Tae starostlivě.
„O mě si prosím nedělej starosti, dávej pozor na sebe" pousmál se mladší.
Než stihl Taehyung cokoli říct objevilo se všude zářivé světlo které ho na chvíli oslepilo až kvůli tomu musel zavřít oči. Když je opět otevřel a podíval se na Kooka zjistil však že se začíná pomalu ztrácet. Tae se ho snažil zastavit, křičel jeho jméno a snažil se přiběhnout k němu blíže, ale cítil jak se od něj vzdaluje nehledě na to jak rychle běžel.
Všechno okolo něj najednou zbělalo a on se ocitl sám. Jeho oči se začaly plnit slzami, nedokázal už vnímat nic jiného....🌹🌹🌹🌹
Vím, že to tady asi nikdo nečte, ale i tak bych chtěla poděkovat všem co si našli čas na tento příběh. >.<
Tuto knížku píšu ve spolupráci s FT_KPOPian která píše anglickou verzi s názvem Never let go.
Budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu a uvidíme jak se bude tento příběh dále vyvíjet.
ČTEŠ
Don't leave me
FanfictionPředstavte si že máte krásného přítele a nejlepšího kamaráda které nadevše milujete a kteří milují vás, trávíte společně spousty volného času, vždy tu jste jeden pro druhého, život se zdá perfektní... A přesně takhle to bylo pro Taehyunga, dokud nez...