Tae se probudil celý v šoku. Neměl tušení co by měl dělat, slzy mu nekontrolovatelně stékaly po tvářích. První věc kterou udělal byla, že se ihned vrhl po svém telefonu a okamžitě vytočil Kookovo číslo. Věděl, že byla půlnoc a mladší nenáviděl když ho někdo budil, ale tentokrát na to nebral ohled, velmi se o něj bál. Vytočil jeho číslo...
,,Je nám líto, ale volané číslo není dostupné..."
To ho vyděsilo ještě více a začal pociťovat silnou úzkost. Znovu se pokusil vytočit jeho číslo, ale dostalo se mu stejné odpovědi.
Nedokázal zastavit své slzy, nemohl si pomoct ale cítil se tak slabý. Nevěděl co má dělat a tak urychleně vytočil Jiminovo číslo.
„Co se děje Tae? Doufám, že je to důležité" zasténal rozespale hlas v telefonu. Místo odpovědi však slyšel jen Taeho mělký dech a tiché vzliky, najednou si však vzpomněl.
,,O můj bože, omlouvám se Tae, VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!" zakřičel do telefonu. Jediné co však mohl slyšet byli pouze vzliky, Jimin se cítil z toho všeho špatně.
,,Omlouvám se, co se stalo? Jsi v pořádku?" zeptal se opatrně. Tae se konečně odhodlal k odpovědi avšak jediné co dokázal říct bylo ,,K-Kookie.....J-j-jimin.....já-já-já..." rozbrečel se naplno.
,,Neboj se, hned tam budu." řekl starostlivě a rychle zavěsil. Jimin vyskočil z postele, cestou popadl mikinu, nasoukal se do džín a vyběhl z domu s klíčky od auta svírající v ruce. Nevěděl o co jde, ale věděl, že se něco muselo stát. Na jeho cestě ho však zastavila policie.
„Mohl bych prosím jít? Můj kamarád mě potřebuje, je to akutní!!" zeptal se zoufale Jimin.
„Je mi líto pane, ale stala se zde nehoda. Vyšetřování stále probíhá a nikdo nemá povoleno vstoupit do této oblasti." odpověděl policista, ale Jimin nemohl čekat a tak vystoupil z auta a rozběhl se k Taeho domu.O pět minut později už klepal na dveře jeho kamaráda, ale nedostalo se mu žádné odpovědi...zaklepal tedy hlasitěji, ale jediné co mohl z bytu slyšet byl pláč...
„Tae! Otevři dveře. To jsem já Jimin!" zakřičel přes dveře mezitím co nepřestával klepat, ale ani tak se mu nedostalo žádné odpovědi.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vydávání by mělo probíhat každou středu a neděli ale to závisí na tom jak se nám bude dařit a jak rychle dojdou předepsané kapitoly 😇
ČTEŠ
Don't leave me
FanfictionPředstavte si že máte krásného přítele a nejlepšího kamaráda které nadevše milujete a kteří milují vás, trávíte společně spousty volného času, vždy tu jste jeden pro druhého, život se zdá perfektní... A přesně takhle to bylo pro Taehyunga, dokud nez...