#1 Personajele si descrierea lor

7.4K 312 82
                                    

           Introducere:

        Prima data cand citesti pe Wattpad o carte cu 1D ramai de cele mai multe ori placut surprinsa. ( asta daca ai norocul sa dai peste o poveste buna) . Dar peste zile,saptamani sau chiar luni , povestile cu One Direction incep sa iti afecteze grav ochii. Si nu ma refer la cele care au aparut la inceput, cu idei originale si captivante. Nu , ma refer la cele care apar acum! Nu am nimic impotriva povestilor care se bazeaza pe idei neplagiate, care au ortografie,semne de punctuatie si naratiune( nu numai dialog) . Dar cand vad ceva de genul asta " :D :) :(( :* :X <3 :3" intr-o carte ( ca sa nu mai zic de cuvintele care sunt $cr1$3 4$H4 ) am nevoie urgenta la oftalmolog, si nu cred ca sunt singura. Deci, inapoi la subiect.Cand citesti o carte aparuta acum cu One Direction iata care sunt pasii pe care orice om normal i-ar face:
 

      1. Te dai cu capul de masa ca sa fi sigura ca ceea ce ai vazut nu este un vis.

      2. Iti aduci aminte ca ai mai vazut aceasi idee in aprox. 1000 de carti.

      3. Aproape ca razi de cat de prosti pot fi unii.

      4. Te intrebi cum de poate cineva sa scrie o asemenea tampenie.

       Ei bine, exista o reteta foarte lunga si originala, pentru toate cartile neoriginale cu 1D

         

              Capitolul 1- Personajele si descrierea lor

  

 

          La inceput sigur nu ai vazut descrierea locului sau alte chestii introductive. De obicei cartile cu 1D incep direct cu :

         " Buna, eu usnt X-uleasca si locuiesc la Polu' Nord. Sunt frumoasa,desteapta.... ( Chestii ) "

                                                 sau chiar

        "Heyz,sall! Eu sunt Y-uleasca shi sunt din Polu' Sud shi intr-o zi eu si prietenele mele: A,B,C,D..."

         Deci se trece direct la acctiune + ca nu inteleg deloc ce rost au exprimarile "Hey" sau "Buna" sau " Sall" la inceputul unei carti! Pe bune, e o carte nu un jurnal.

          Revenind, daca personajul principal are unul din numele : Alison,Dya,Alee,Ally,Ade,Emma,Elly, atunci mai bine nu citi daca tii la ochii tai.

           Deci,adaugam o Alee in poveste si o promovam la rolul de personaj principal. Acum ii trebuie si o descriere inteligenta. De obicei cu ingredientele potrivite obtinem descrieri de genul:

           " Oh,am uitat sa ma descriu :(( ! Sunt bruneta iar parul meu este super lung si frumos, am ochii caprui.Nu vreau sa ma laud dar sunt perfecta : sunt inalta si foarte slaba si toata lumea imi zice ca arat super. "

                                                              sau

          " A...cateva lucruri despre mine...oh da! Sunt blonda si am parul pana la genunchi super frumos si ondulat,am ochii verzi spre albastrii si toata lumea imi zice ca sunt minunati.Nu sunt foarte inalta dar sunt incredibil de slaba si toata lumea ma adora."

          ( Imaginati-va tot ce am scris fara nici un semn de punctuatie )

        Adaugam totul intr-un castron mare si trecem mai departe cu minunatele prietene a.k.a personaje secundare.

          Daca nu au numele : Deea,Anna,Lilly,Bibi,Sara,Alexa nu mai e poveste! Este total exclus ca personajele sa aiba nume romanesc chiar daca sunt din Romania. Personajele pot fi si din India.Numele lor trebuie sa fie neaparat cele de mai sus.

          Descrierea lor nu este in centrul atentiei,dar contribuie la rezultalul final deci trebuie creata sau mai bine spus plagiata de la un fan fic. la fel de prost.

          Deci luam o descriere la intamplare dar pentru un rezultat izbitor e de preferat o descriere ca asta pentru fiecare.

          "Deea era o roscata cu ochii albastrii putin mai scunda decat mine ( de fiecare data personajul secundar este inferior personajului principal din orice punct de vedere) . Ne intelegem foarte bine pentru ca eu si restul fetelor suntem singurele ei prietene. Nu invata foarte bine dar e o prietena buna."

             Si tot asa pana la ultima "prietena". Trebuie sa avem in grup una din fiecare : o bruneta,o roscata,o blonda,si o satena. Sau mai multe,nu conteaza.

            Dupa ce le-ati adaugat si pe fetitele powerpuff de mai sus mai lipsesc doar cinci personaje esentiale care apar de obicei prin al 10-lea rand din primul capitol.

             Adaugam un Harry pentru inceput si cateva conversatii plictisitoare in care personajul principal saliveaza din motive necunoscute dupa el. Apoi mai adaugam si cate un Liam,un Zayn,un Louis si un Niall pentru fiecare din clone.

            Amesteca totul si ai un inceput promitator pentru o carte plictisitoare cu 1D asa cum gasesti azi la toate colturile.

  

                                                            NEXT- Capitolul 2- Hainele si nelipsitii CONVERSI.  

          

      

    

     

Reteta pentru fan fic-urile directionistelor obsedateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum