*Bonus de Craciun-Cum te poti intalnii cu membrii trupei One Direction?
Daca veti scoate acum supa din congelator,ar trebui sa fie traumatizata.Si cum "de-traumatizezi" cel mai bine o supa? Cu un bonus de Craciun! (da,stiu ca nu e Craciunul).
Sigur va intrebati cum,in capitole, am trecut de la descrierea fetitelor powerpuff direct la 1D.Pai ...si eu ma intrebam asta,asa ca am gasit in "cartile" cu miros de trandafiri ale autoarelor celebre,cateva situatii foarte cunoscute prin care iti poti intalni iubirea vietii tale.
Moduri prin care ii poti pe Harry,Liam,Zayn,Louis si Niall fara sa te stresezi prea mult.
* E de preferat sa fiti in Anglia ( Da stiu,va trebuie un motiv sa ajungeti acolo...si de ala am uitat.Se pare ca vom avea un bonus de Pasti) Succesul este garantat*
Nu uitati- Va trebuie un nume special pentru fiecare mod.Niciodata sa nu va dezvaluiti adevaratul nume sau riscati sa stricati totul.
#1.Lasati-i pe ei sa va gaseasca!
Dupa ce te-ai urcat in avionul catre Anglia cu prietenele tale: Deea,Emma si Alina alegeti-va fiecare un membru al trupei One Direction cu care ati vrea sa fiti.Defapt nu prea aveti de unde alege pentru ca,cu siguranta Deea+Zayn= <3, Emma+Niall= <3,Alina+Louis= <3 si bine-inteles, Alee(tu)+Harry= <3<3<3<3. Apoi asigurativa ca Emma devine dintr-o data obsedata de mancare,Deea de oglinzi si Alina de morcovi. (desigur ca mereu e doar actorie dar in fine....).Daca iti alegi numele Alee nu trebuie sa fi obsedata de nimic.Harry te va vedea ca pe o fata perfecta si se va indragosti pe loc de tine. Tot drumul,in avion,trebuie sa ascultati melodii ca One Thing si I want ( nu am nimic cu aceste melodii) si sa le fredonati fara sa va pese ca sunt oameni care vor sa doarma. Apoi,daca ati urmat acesti pasi intocmai ca la carte ,ar trebui cand aterizati sa fiti,fara absolut nici un motiv, asteptate la aeroport de Harry,Zayn,Niall,Liam si Louis cu buchete de flori si alte dulcegarii.Acum va puteti bucura de o viata minunata,intr-o casa mare cu cinci baietii perfecti. (Ok,asta e poveste de facebook,dar ce sa-i faci?)
#2. Verisorul din Anglia pe care nu l-ai cunoscut in viata ta.
Ti s-a intamplat sa te trezesti dimineata si sa te intrebi cum ar fi sa ii intalnesti pe cei cinci baieti din One Direction? Pai,de ce sa te intrebi,cand poti vedea cu adevarat cum este?! In primul rand trebuie sa te cheme Deea sau Ally ( de preferat Ally).Bun,acum termina cu visatul si da-te jos din pat.Dupa o vizita la dulapior ia din el niste conversi,desigur,un tricou super larg si lung simplu ( da,simplu) si o fusta de blugi scurta.Pune si bratari in excess pe acolo si esti gata. Acum coboara la micul-dejun.Nu conteaza daca e seara,pranz,noapte...tu trebuie sa cobori la micul-dejun.In timp ce mananci vorbestste despre Anglia,numai despre Anglia si despre cat de tare ar fi sa ajungi acolo.Asigura-te ca mama ta este in camera.Acum...daca ai fi fost un personaj fictiv dintr-un fan-fic. plagiat ,pana acum ai fi aflat vestea cea mare ca Niall e varul tau de gradul nu stiu cat pe care nu l-ai vazut niciodata.Dar pentru ca nu esti...continua sa iti bati parintii la cap cu 1D si Anglia pana te trimit in Anglia.....la spitalul de nebuni ( nu faceti asta acasa ) P.S: Niciodata sa nu va imaginati ca varul vostru este Harry,Louis,Liam sau Zayn! Este total gresit! Unde ati mai vazut voi astfel de personaje principale?! Niall e singurul disponibil sa fie varul cuiva..(bietul baiat).
#3. Minunatii vecini <3
Asta e cea mai simpla metoda! Tot ce ai de facut e sa te cheme Caro(Carolina),sa te muti in Anglia,intr-un cartier de vile si BANG! Ai 5 vecini de toata frumusetea.Ok,aveti de facut si cateva chestii inainte.Parintii trebuie sa fie total de acord ca pleci in Anglia fara sa le dai nici o explicatie detaliata.Motivul pentru care te muti este pentru ca ai intrat la cea mai geniala facultate(chiar nu conteaza ca personajul tau are 16-17 ani si normal ar fi fost inca la liceu,cu un Hi-Q bun,se rezolva) Dupa ce parintii ti-au cumparat o vila enorma in Anglia trebuie doar sa asteptati pana ce Harry Styles (nu altcineva), va veni la usa ta cu o prajitura "facuta de el" in mana. (Pe bune? Ei nu au nimic mai bun de facut decat sa faca prajituri pentru personaje fictive?!) Prefate surprinsa de vizita lui si el se va indragosti pe loc de tine!
# 4. Prieten de familie cu nume necunoscut de parintii tai.
Ca sa reusesti sa ii intalnesti asa,parintii tai trebuie sa fie incredibil de bogati.Deci...dupa ce tatal si mama ta afla ca trebuie sa plece cu serviciul in Franta vara asta si din motive suspect de necunoscute tu nu poti veni vei primi vestea bomba ca nici acasa,singura nu poti ramane,chiar daca ai 18 ani si,in concluzie singurul loc in care poti sta este Anglia.Din fericire tatal tau are un prieten pe care nici macar nu stie cum il cheama acolo si tu,incepand de maine vei sta la el.Dar partea buna este ca, cu un singur telefon le poti convinge pe prietenele tale cu parinti iresponsabili sa vina cu tine.Si uite-asa dupa ce aterizati in Anglia va veti trezi la aeroport cu un Louis de varsta voastra care se presupune ca trebuie sa aiba grija de voi.Bine-inteles ca restul trupei va asteapta in masina ( Sansele ca prietenul acesta din Anglia la care veti sta sa fie Harry sunt de 30%,sa fie Louis 60% si restul de 10% sunt sansele pentru ceilalti).Dupa ce faceti cunostinta cu toti, in cateva zile ar trebui sa fiti deja impreuna si sa va faceti planuri de nunta.*Aceasta metoda nu necesita nume speciale.*
#5. Surprize la locul de munca
Pentru aceasta metoda trebuie sa fi deja in Anglia cu prietena ta cea mai buna Sara si sa va cautati un loc de munca,la 16 ani, cand preocuparea voastra ar trebui sa fie liceul.Din fericire in ziar este un anunt ca unii care locuiesc la adresa cutare cauta doua menajere.Fara sa aveti vreo adresa sau ceva,a doua zi trebuie sa va duceti acasa la ei si sa incepeti sa faceti pe menajerele pana veti observa in casa cui ati ajuns.(1D) Ei nu vor considera ciudat faptul ca doua straine sunt in casa lor si fac curat,ba mai mult, va vor ruga sa nu mai faceti asta si va vor duce la un restaurant unde tu vei ajunge sa fi cu Harry pentru ca esti personajul principal si Sara va fi cu Louis sau cu Zayn ( probabil Louis).Veti fi impreuna mereu si daca aveti noroc,peste un an va veti casatori!
Sincer,prima data cand le-am vazut mi s-au parut idei frumoase pentru o carte.Dar cand am inceput sa dau de ele iar si iar si iar in povesti din ce in ce mai lipsite de gramatica si exprimare...au devenit plictisitoare.Oricum,felicitari personelor care le-au inventat si mai putine felicitari personelor care le-au copiat.
NEXT- Obsesii ciudate,mai nou exagerate.