CAPITOLUL 7- Exagerari
Sar peste partea in care spun ca imi vine sa ma dau cu capul de podea cand vad copile de 10 ani care isi toarna fanteziile pe tastatura si trec la exagerarile pe care aceste scriitoare le fac.
Pentru inceput,
In poveste e vorba despre o Dia care s-a mutat de curand in oras pentru ca i-a murit tot neamul. Si pentru ca n-are unde sa stea se intalneste cu Louis in parc si decide sa stea la el si sa fie cei mai buni prieteni. Apoi o vede Harry.
Pentru inceput, Harry o saruta pe Dia desi ea are 12- 13 ani. Apoi Dia dramatizeaza totul si dintr-o data Harry are o relatie cu Alle. Alle afla ca Dia il place pe Harry asa ca explodeaza. Dia se casatoreste cu Liam (care nu are nicio replica). Apoi Harry isi da seama ca o iubeste pe Dia. Alle si Liam dispar din carte ca prin minune iar cei doi se casatoresc si traiesc fericiti pana la adanci batraneti.
1. Daca toata familia ta moare, stai in casa si plangi. Nu te plimbi de nebuna, la 12 ani prin parcuri incercand sa dai de membrii trupei One Direction.
2. De ce macaroana mea te-ar invita Louis sa locuiesti cu ei?! Pentru ca esti frumoasa? Crezi ca el n-a mai vazut fete frumoasa, sau ce? Ce-ar fi daca le-ar lua pe toate acasa?
3. De ce? De ce Harry trebuie sa va sarute pe toate din primul capitol? Credeti ca el n-are nimic mai bun de facut? Mno, credeti ca s-a indragostit de conversii vostri rogvaivi.
4. De ce personajul vostru trebuie sa fie placut de toti membrii trupei? Daca se cearta cu Harry de ce trebuie sa aiba mereu o roata de rezerva? Si de ce acea roata de rezerva trebuie sa fie alt fat cu stea in frunte?
5. Ultima si cea mai importanta obiectie, de ce toate fan fic-urile au un final fericit? Harry trebuie mereu sa realizeze ca protagonista este iubirea vietii lui, iar ea sare in bratele lui. Ca deh, nu-i proasta. S-a jucat destul cu ei. Apoi se casatoresc si toata lumea vomita curcubee in jurul lor.
Dar sa continuam,
Dupa ce o Elly traieste fericita in casa trupei aceasta decide ca e timpul pentru putina drama. ( E de mentionat faptul ca Elly era iubita lui Harry ). Deci intr-o zi cu soare aceasta se da jos din pat, se imbraca cu toate hainele pe care le are in dulap coboara cele 30 de etaje si se duce in bucatarie. Acolo Niall musca cu pofta din masa. Elly il cheama pe Harry apoi sare pe Niall si il saruta. Harry sare intr-un lac si apare in ziar. Apoi Elly ajunge in spital pentru ca realizeaza ce prostie a facut. Doctorii spun ca protagonista e pe moarte. Apoi vine Harry (care n-a murit desi a stat sub apa cateva saptamani) si Elly isi revine. Se cearta cateva zile apoi se saruta si fac o droaie de copii.
1. Cred ca am mai spus de 100 de ori ca in orice poveste Niall sta numai in locuri cu mancare si se indoapa cu orice gaseste.
2. De ce personajul vostru trebuie sa-i sarute pe toti?
3. Vi se pare normal ca o fata obisnuita care are sansa de a deveni cunoscuta si de a locui cu membrii trupei One Direction sa isi bata joc de ei pentru ca asa are ea chef? ( mai ales daca e fana )
4. De ce in fiecare capitol trebuie sa se intample cate o tragedie? Nu vi se pare putin exagerat faptul ca o fetita obisnuita poate sa le dea viata peste cap celor cinci doar prin simpla ei prezenta in casa?
Nu zic ca nu exista si idei bune sau ca un fan fic. nu trebuie sa contina si putina drama. Dar nu asa. Astea deja sunt exagerari inutile. Inteleg ca va simtiti bine cand va insirati fanteziile pe acest site, dar o puteti face si fara a traumatiza cititorul.
(Acest capitol le este adresat persoanelor care scriu violuri literare cu One Direction. Daca nu te regasesti printre ele si vrei doar sa notezi ingredientele de care ai nevoie pentru supa imagineaza-ti ca tot ce am scris este la persoana a3-a.)
Pentru cele care inca pastreaza supa in frigider si incearca sa ajunga la perfectiunea de care dau dovada scriitoarele noastre mult iubite:
-Scoateti supa din frigider. Credeti-ma, inca e comestibila. Daca nu ma insel, pana acum avem un amestec de fetite powerpuff blonde la figurat, conversi, tricouri cu mesaje stupide, One Direction, si alte chestii. Toate combinate cu gramatica de balta formeaza o supa aproape perfecta. De ce aproape perfecta? Pentru ca e timpul sa o condimentam cu putina drama.
-Incepeti prin a pune protagonista sa faca cele mai stupide chestii care va trec prin minte. Apoi Harry o sa se supere pe ea si o sa fie cu alta sau o sa se arunce intr-un lac sau in fata unei masini. Puteti alege orice situatie, toate sunt dramatice.
-Apoi personajul vostru se revolta si ori ajunge in spital, ori se casatoreste cu cineva, ori da foc la casa in care locuia cu cei cinci baieti. Harry se intoarce la ea si traiesc fericiti.
-Dar nu uitati sa exagerati. Iar ca sa fie perfect, adaugati gramatica de balta.
Acum ar trebui sa aveti proprii vostri cititori care sa se dea cu capul de pereti cand gusta din supa (nu gustati cat e frierbinte, lasati-o sa se receasca)
Da, da stiu ca n-am mai postat de mult si ca mi-am pierdut talentul dar azi se implineste un an de cand Biscuiti si-a facut cont pe Wattpad si am vrut sa-i fac un cadou. <3