Capitolul 5- Exemple. Vai de capu' meu!!!!
Voi va-ti tampit de tot? (nu voi )
Va avertizez,acopetiti-va ochii pentru ca urmeaza un exemplu de viol literar de toata frumusetea.
Nu v-ati prins inca?? Va dau un indiciu,chiar daca nici nu m-am deranjat sa ii retin numele. Era ceva cu... yeah,niall is my brother....problems??
Scuzati-mi nesimtirea daca am gresit titlul acestei capodopere de arta pentru care am numai cuvinte de lauda. Dar numai cuvinte de lauda.
Incepem cu rubrica COMENTARII SI REVIZII
Pai astia care au pus cuvantul REVIZII acolo n-or fi tampiti. Oare ce scop au avut aia sa puna revizii? Ca sa spunem noi, astia mai batuti in cap care n-au treaba cu arta, ce am schimba la poveste. De ce nu ne place povestea. Pfff...greu cu voi. Nici eu nu's prea clara.
Daca vreti numai pupincuriste ( no offence ) care sa va asalteze cu next plssss-uri duceti-va pe Facebook- Societatea de povesti tampite.
Acum sa observam cu atentie creativitatea acestei "Ally original doll". In primul rand e o Ally mai buna decat mine,asta e clar. Eu nu-mi merit numele (moment trist).
A inceput cu "helawwwwwwww". Cum sa nu-ti placa? M-a captivat de la prima litera. Gramatica e la pamant! Leguma! N-am inteles nimic. Si ca sa scriu capitolul asta a trebuit sa citesc tot. M-am pierdut in cuvinte sincer. Neuronii mei sunt prea batuti in cap sa inteleaga ce-a fost in capul acestei scriitoare cand a pus mana pe tastatura.
Dar am de adaugat o paranteza aici. Bine ma,ai scris tu ce-ai scris acolo. Zic si eu ca tine: Felicitariiiiiiiiiiiiiiii. Dar cand cineva care are povesti calumea (stati linistiti,nu ma refer la mine) vine si iti spune ca e praf, pai CITESTE SI PLANGI! Apoi urmatorul pas important este sa CORECTEZI.
In schimb,tu ai sarit imediat la noi ca de ce ne luam de povestea ta de adormit babele.
Trecem peste. Nu de alta dar tastatura mea protesteaza. Si nici macar nu ti-a citit povestea ;;).
P.S: Aici m-am referit la PapusikaHd,un foarte bun exemplu de urmat si o scriitoare excelenta ce merita numai cuvinte de lauda. Supa nu ar fi la fel fara ea deci prindeti-o pana nu o ia altcineva inaintea voastra si puneti-o intr-un borcan,la pastrare.
Si cam atat cu exemplul de azi,numele meu este Ally Styles si ati urmarit emisiunea "Marii scriitori ai Romaniei "
Mi-a venit inspiratie pentru urmatoarele ingrediente. E ceva cu gramatica si noua limba a analfabetilor. Veti vedea in capitolul urmator.