CAPITOLUL 6- Da-i cratime unei analfabete si vezi ce iese!
Trecand peste "iesirea" mea neasteptata din capitolul anterior si revenind la delicioasa supa, va anunt ca probabil "s-a stricat". Da,e adevarat, s-a stricat. Si da,stiu ca e greu de acceptat si ca veti trece foarte greu peste acest eveniment remarcabil. De ce? Ei bine... Stiti voi, atunci cand o vaca isi baga nasul, nu iese nimic bine.
Dar inca exista o sansa sa salvati supa! Iata de ce veti avea nevoie.
1. Un frigider.
2. O sticla.
Mod de utilizare:
1. Puneti supa in sticla.
2. Puneti sticla in frigider.
Nimic mai simplu! Castroanele din plastic sunt malefice! Malefice,va spun! Deci,de acum vom tine minunatul nostru deliciu culinar in sticle!
Pe romaneste, mamiferul cu patru picioare ce traieste in gradina bunicii si mananca iarba trebuie sa DISPARA. ( O persoana inteligenta pe care "o admir si o respect" peste limita mi-a plagiat reteta. Era de asteptat. Atat le duce capul pe unele persoane in ziua de azi)
________________________________________________________
Asa, tineti supa la frigider cateva minute. Apoi, ati observat ca pana acum am vorbit de personaje,haine, si alte chestii? Ei bine,acum vorbim despre gramatica!
Oficial acesta este primul capitol din seria "Cum sa vorbesti pe directionereana" (nu, nu e o limba, e doar inventata)
Lectia 1-Cuvintele intregi sunt inutile.
Pe bune,de ce sa te chinui intr-o poveste sa scrii un cuvant intreg asa cum fac eu acum? Limbajul de mess e la putere! Sau,mai bine, schimbati literele. Astfel cititorul nu va intelege nimic din opera voastra de arta si va vedea povestea voastra ca pe un mister indescifrabil. Dar niciodata sa nu scrieti un cuvant care chiar are prescurtare intreg. Este interzis!
-Incalcarea acestei reguli duce la inchisoare pe viata-
Lectia 2-Engleza de balta.
Romana e pentru prosti! Romana combinata cu engleza e pentru catei. Romana combinata cu engleza de balta e pentru persoanele cu cap ( dar fara creier ). La inceputul cartii sa nu cumva sa puneti "Buna". Nu! E total gresit! Dar atat de gresit incat ma dor ochii! Corect,dragii mei este Hey,sau Hello sau cum am mai vazut la un specimen rar intalnit : "Helawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!" ( ei ,asta da engleza de balta)
-Incalcarea acestei reguli duce la trezire-
(dar cum sa ne trezim cand noi visam la vata pe bat si cinci feti cu stea in frunte)
Lectia 3, si ultima de azi- Cratime!!
Firar ele de cratime! Nu le mai puneti daca habar n-aveti unde pentru ce sunt folosite! Dar mai bine decat sa nu le puneti este sa le puneti in prostie,in locuri total gresite. Cum ar fi " t-ia , s-ia , m-ia". Astea sunt cratime adevarate,nu tampeniile care le invatam acum la scoala. Adica,cine a mai auzit de folosirea cratimei in locul unei litere lipsa? Partea interesanta este ca numarul de cratime folosite gresit intr-o poveste determina procentul de prostie al autoarei.
Si aici se incheie prima parte din manualul de directionerina, limba care oficial este vorbita atat pe internet cat si in realitate.
Intorcandu-ne la o posibila realitate, sa ii facem o vizita psihiatrului pentru a rezolva dilema : Eu sunt batuta in cap,sau aia nu stie definitia gramaticii?
Ally: Deci nu imi pot explica! Ce e in capul acestor fiinte care se inmultesc izbitor de repede?
P: Nimic! Nu e evident?
Ally : Adica,ce-ar insemna sa punem toti cratimele pe unde .... ne trezim
P: Asta ar insemna un singur lucru, ANALFABETIE!
Ally : Si e grav?
P: Tu nu stii ce vorbesti! Normal ca e grav! Recent s-a descoperit ca aceste delicatese literare emit niste radiatii puternice direct catre creier. Iar aceste radiatii iti infecteaza neuronii cu un factor de care nu mai scapi, PROSTIA!
Ally: Dar macar de-ar fi numai cratimele! Extraterestrele astea nu stiu nici de semne de punctuatie!
P: Cum asa? Dar povestea lor e plina de suspans! Si nu e chiar asa simplu,se trage de la punctele de suspensie. Crede-ma,au pana si in chiloti delea!
Ally: ...... Ai scris o poveste cu One Direction???
P: Tu glumesti??????? E minunat sa iti scrii fanteziile cu Harry Styles pe un site de literatura ,tu nu stiai??????
Ally: Ajutooooooooooooooooooooor !!!!!!!