#3.Anti-Naratiune,Pro Dialog. Emoticoanele.

2.3K 196 48
                                    

    

              CAPITOLUL 3-Anti-Naratiune,Pro-Dialog.

             "Naratiune? Cine,eu? Noooo,n-am auzit de ea."

              Ar fi raspunsul pe care orice "autoare" cu experienta in cartile cu 1D l-ar da.

  

            Conform unei statistici imaginare din mintea mea extrem de incurcata,in ziua de azi 90% dintre directionistele de orice categorie (normale sau duse cu zaharelul) sunt Anti-Naratiune.Da! Ati auzit bine,si cele normale! ( defapt ati citit nu auzit dar ce mai conteaza).Ok....acum nu zic ca orice poveste Anti-Naratiune e neaparat varza.Macar dialogul nu te da pe spate cu scaun cu tot la unele povesti 1D.

            Acum probabil ca va intrebati ce e cu restul de 10%. Pai e simplu. 2% dintre directioniste au aflat in mod miraculos de naratiune ,intr-un loc numit scoala,de care restul (primele 90%) nu au auzit. 5% sunt directioniste care pastreaza totul pentru ele si nu infecteaza wattpadul cu gandurile lor pozitive ( nu toate...sunt unele care au idei bune) si 3% nu au auzit inca de wattpad.

             Dar acum sigur va inchipuiti ca toate persoanele Anti-Naratiune sunt musai si Pro-Dialog. Ei bine....nu tocmai. Sunt directioniste care nu au nici cea mai mica idee ce este un dialog.Acum,ori au 4-5 ani si nu au de unde sa stie ce e ala.Ori n-au mai dat pe la scoala din clasa I.

   

            Feluri in care pot fi interpretate dialogurile de directioniste:

        

            1. De multe ori dialogul este indesat prin restul povestii fara nici macar un alineat,ceva, acesta devenind aproape imposibil de descifrat prin restul literelor in care este amestecat. Este momentan o specie rara de dialog asa ca inca mai sunt sanse de a opri raspandirea ei.

             2. Dialogurile cu alineat se pot considera norocoase. Linia de dialog devine pe cale de disparitie cu fiecare zi care trece asa ca e de ajuns sa ne multumim ca dialogul este evidentiat intr-un fel.

              3. Dialoguri obisnuite - Da....e de rau daca folositi dialoguri obisnuite.Riscati sa nu mai primiti comentarii gen : Next plss :3 :X

               

              Cum exprimi persoana care spune ceva:

              1. N-o mai exprimi si lasi totul un mister pentru cititorul care se da cu capul de pereti de nervi.

              2. Cine n-a auzit de literele vorbitoare? Se inmultesc repede pe wattpad. Se tin ca raia de tine si te implora sa le folosesti.Adica, decat sa strecori ceva naratiune pe acolo si sa spui ca y-uleasca a spus asta in timp ce facea cartofi pai,e mai simplu sa pui Y: "dialog plictisitor" si ai terminat povestea.

              3. Cine spune ca literele pot fi puse numai la inceput? Le poti folosi si la sfarsit! Sau chiar in mijloc,de cate ori vrei.Toata lumea stie ca sunt bestiale.Dar nu uita sa pui "~" inainte de litera! Niciodata sa nu lasi o litera singura!

               4. Poti pune chiar mai multe litere pentru o singura replica.O litera singura = o litera trista ,si nu vrem asta. Asa ca de ce sa ii dam o replica lui A cand ii putem da aceiasi replica lui A,B,C si D!?

               

               Retineti-Chestiile mentionate mai sus nu se pot numi dialoguri.Ar trebui sa se inventeze un nume pentru tampeniile alea.Sunt o jignire la adresa dialogurilor.Deci,majoritatea directionistelor sunt Anti-Naratiune si Anti-Dialog....Pro-Emoticoane si Pro-Chestie stupida numita dialog.

               *Acum verificati daca supa s-a racit si adaugati cu grija o naratiune chinuita pe acolo. Amestecati timp de 2 minute . Acum luati o specie rara de dialog si puneti-o intr-o cana cu Harry Styles pe ea. Puneti doua linguri de sare si un mod idiot de a exprima persoana care vorbeste, in cana si turnati totul in supa.

                  Sa trecem mai departe la emoticoane. Cum,tu nu folosesti asa ceva in povesti? Pai ar fi cazul! Supa asta de fan-fic. cere emoticoane cu carul! Nu trebuie neaparat sa aiba sens. Poate fi si ceva gen:

                  "Cand am iesit afara mi-a cazut o caramida in cap :X"

                  "Ma voi muta in Londra si voi locui cu Harry Styles :((."

                   "Mi s-a stricat calculatorul si nu mai pot vorbi toata ziua pe twitter cu prietenele mele minunate :)))))"

                                                                         ( replici by personaj fictiv din capul meu)

    

                   Daca inventati voi emoticoane noi care nu isi au rostul si le aruncati in poveste e perfect.Atunci cand au sens sunt mai nesarate,dar asa sunt emoticoanele astea,ce le poti cere ?!

                    Deci puneti cu grija in supa muuuuulte emoticoane.Mai multe decat ati vazut in viata voastra.De toate culorile,de toate formele.Daca nu sunt emoticoane atunci povestea nu mai e buna de citit! Amestecati si de data asta bagati la congelator pana la capitolul urmator.

                                                              

                                     

                                

                                                               NEXT- Inca nu stiu,astept sa se aprinda beculetul.

                  

                 

             

                     

            

              

             

Reteta pentru fan fic-urile directionistelor obsedateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum