~3.Bölüm~ «Ölümün göz yaşı»

6 1 1
                                    


Keyifli okumalar.

........

Ölüm.

Bi insanı en derinden çarpar. Kendisi ile birlikte sevdiklerimizi de götürür. Ne kadar güçlü olursanız olun ölüm hepimizi yıkar. Önümdeki papatyalar ile süslenmiş mezarın başında kardeşimi izliyordum.

Asya Kahraman

D.T. 14.06.2002

Ö.T. 07.10.2019

Sabah ölüm haberi gelmişti eve. Intihar etmiş. Yapmazdı ki. Asya asla intihar etmezdi.Yıllar sonra gözlerimden yeniden ölümün göz yaşı akıyor du...

Bu sabah

Polisler sinyalden yola çıkarak Asya'nın babasının evine baskın yaptılar. Aramalar sonucu evde kimse yoktu. Evden çıkarken kapıyı açmak üzere olan Semih'i gördüler. Merkeze alıp sorguya çektiler.

Kıç korkusundan dolayı adamın yerini hemen ispiyonlamıştı. Ormanlık alanda bir dağ evi idi. Ekipler hemen intikal ettiler. Geldiklerinde adam bahçede odun kırıyordu. Semih'i Istanbul'a evindeki evrakları alması için göndermişti. Ama Semih yakalanmıştı. Yaşlı adam hiçbir şeyden habersiz odun kırarken ensesine yaslanan soğuk metal ile titredi. Silahın emniyetinin açılma sesi kulaklarına geldiğinde içinden bir küfür mırıldandı.

Memurlar adamı arabaya tıkıp İstanbul'a doğru yol aldılar. Kumsal'ın Amcası ve ekip arkadaşları evi aramaya başladılar. En üst kattaki demir kapılı odaya girmeye çalıştılar fakat kapı kilitli idi. Ekipten birisi Koç başı ile kapının kilitine vurunca kapı gürültü ile açıldı. Oda boştu fakat kanlı olan çarşaf Kumsal'ın amcası Hakan'a herseyi açıklıyordu. Ekipler odanın her tarafına dağılmıştı. Banyodan gelen keskin koku üzerine Hakan ; adımlarını odanın banyosuna yöneltti. Her ne kadar tecrübeli bir emniyet müdürü olsada bu görüntü kanını dondurmuştu. Küçük kız mosmor teni ve dışarıda kalmış kanlı kolu ile küvetin içindeydi. 3 yıl önce polis olmuş Mete hemen ambulansı aradı. Hakan'da yeğenini.
Birkaç çalışın ardından umut dolu bir ses geldi.

"Amca buldunuz mu?"

"Bulduk kızım bulduk."

"Allahım şükürler olsun. Telefonu verde konuşayım. "

"Kumsal sana mesaj atacağım hastaneye gel. Asya'nın ailesine de haber ver. "

"Kö...kötü birsey mi o..oldu?"

Sesindeki kuş kadar umut kanatlarını çırparak uzaklaşmış,yerini korkunun sıcak nefesi almıştı.

"Dediğimi yap kızım sonra görüşürüz."

Kumsal Amcasının mesaj attığı yeri Yeliz Teyzede atıp olayı bildiği kadarı ile anlattı. Arabasına binip hastaneye sürdü. Hızı severdi ama şuan ki hızı ölüm kokan bir hızdı.

Kısa süre içerisinde hastaneye gelen Kumsal hızla danışmaya koştu.

"Asya Kahraman. Nerede onu görmem lazım. "

"Nesi oluyorsunuz?"

"Ne yapacaksın lan nesi olduğumu? Adam gibi söyle işte! Asya. Kahraman.Nerede!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKUNUN SICAK NEFESIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin