Miluju

20 2 0
                                    

Miluji, tak důležitý slovo ve vztahu ale normálně ho říkáme pořad ne?
To triko miluju už teď, já ten sport miluju, taky tě miluju atd.
No a co miluju já ??
Miluju dobrý jídlo, sport, dlouhý večery plný povídání, objímání, knížky, psaní, kreslení.
Miluju se ráno v zrcadle ještě s rozcuchanýma vlasama, jeho obejmutí, prokecaný noci, východy a západy slunce. Miluju vodu, plavat v ní a cítit se volná. Miluju tanec, umění pohybu a jak se jím dá všechno vyjádřit. Miluju víkendy s kamarádama, propletený ruce a nohy, šipky do sněhu, dlouhý procházky, zmrzlý obličej z hor. Hory, miluju hory v létě, zimě, na podzim i na jaře. Miluju filmy, seriály, hudbu, Vogue, módu. Teplé kafe, čaj, snídaně, postel, plátěný tašky, brýle. Miluju cestování, kamkoli. Miluju svojí rodinu, kamarády, teplo a úsměvy. Vstřícnost lidí, zajímavé nápady, jídla od babičky, táty mikinu, vtipy, dlouhé záchvaty smíchu. Miluju barevný ponožky a jsem ujetá na plyšáky. Taky miluju dlouhý rána, jazyky a fotky z dětství.
Obdivuju svoje tělo, vlastně všechny těla jak to zvládají. Obdivuji svojí mysl a svoje zdraví za to všechno. Svojí fyzičku a ten úsměv na tváři.
Mám vlastně svých 7 divů
1. zrak
2. chuť
3. hmat
4. sluch
5. čich
6. lásku
7. upřímnost
A taky obdivuji všechny spisovatele, malíře, zpěváky, prostě umělce. Návrháře, skladatele, architekty, ale i doktory, piloty, no prostě lidi.
Svoje kamarády kteří to se mnou zvládají, trenéry, rodinu i učitelé.
Smekám před svým mozkem že si ty blbosti ještě pamatuje a obdivuji svoje zdraví. Miluju to co dělám a dělám to co miluji. A o tom to je ne ?
Život je přeci moc krátký na to se držet zpátky. Cestuj, poznávej, miluj, tvoř, předávej, děkuj, obdivuj, tleskej, žij, zkoušej, riskuj, buď, říkej, poslouchej.
Čti, kresli, sportuj, piš, skládej, prostě dělej co tě baví. A neodhlížej se na ostatní. Ty se vidíš každé ráno v zrcadle a ty se sebou musíš být spokojený. A když to všechno zvládneš, ostatní to přijmou. Pro všechny kteří si tě váží budeš pořad stejný jo. Tak se nevzdávej a bojuj za to co chceš. Za pravdu, za lásku, za sebe.
A prostě buď ve všem vždy na 100% procent

Dear diaryKde žijí příběhy. Začni objevovat