Jako na severním pólu

17 1 0
                                    

Začala bych asi včerejším telefonátem s taťkou. Zrovna vylezl ze sauny a volal mi že na zítřek(dnešek) hlásí sněžení a já mu na to řekla že u nich možná, ale tady u Prahy rozhodně ne.

Šla jsem spát a myslím že většina z vás už tuší kam tím mířím. Ráno jsem se probudila, slyšela bouřku a říkám si: já to říkala, že tady sněžit nebude. No a otočím se na druhý bok a vidím bílo, vánici a sníh. A moje první reakce byla: to jsme jako na severním pólu? Ono se totiž moc často nestává že v Praze sněží žejo. A ne,nevypadá to tady jako na té fotce, nebojte, ale celý den tady sněží,fouká vítr a část mě se modlí že zítra se nedostanu do školy. To by bylo totiž docela vtipný, že v PRAZE nejezdí autobusy a MHD kvůli sněhu.  A taky jsem zjistila jeden velký problém, ono tady už docela dlouho nebyla velká zima se sněhem. Že je pod nulou, na to jsem si už docela zvykla,ale přeci jen neřešíte když je -5 stupňů jaké boty si vezmete aby vám do nich nepadal sníh, a taky neřešíte jak se obléct aby jste neměli sníh za krkem. A já vlastně netuším jak v téhle jiné zimě fungovat. Ale líbí se mi to. Sedět na parapetu s knížkou, čajem a se sluchátkama v uších koukat na ty vločky venku. Vidět to, co vidím jen na horách a kresli to do skicáku podle skutečnosti a ne podle fotek, nebo představ. A je to kouzelné.

Vlastně jsem ani dneska nechtěla psát o tomhle, a asi ještě dneska vyjde to co mělo, ale já si nemohla pomoct. Tak prosím když tak tuhle kapitolu o ničem přeskočte jo. 

Ale ty které to dneska tak jako mě překvapilo,nebo jen neví co dělat, tak tady je pár mích tipů. (jak se z toho nezbláznit)

1. Ideální čas na filmy, nebo seriály např. Harry Potter, Riverdale, The Kissing booth atd.

2. Čtěte, pište, malujte a tvořte

3. Objímejte, relaxujte, zachumlejte se do deky

4. Prolezte internet, abyste věděli co vás čeká a jak moc budete muset vrstvit(ano myslím počasí) 

5. Rovnou podle toho vymyslete co budete moct nosit až budete muset ven

6. Běžte se třeba koulovat dokavaď ten sníh je

A jestli vás nic z toho neláká a držíte se předsevzetí tak třeba ukliďte, něco dobrého uvařte, běžte třeba nakupovat a nebo se zkuste dostat do fitka

Dear diaryKde žijí příběhy. Začni objevovat