Ini ialah contoh Q&A dari : Author sendiri .
'''''''''''''''''''''''''''
Notes :
- Watak 'Upahan' dalam crita ini seperti Ainla , Jonsu , Nurel , Sofia , Lomma dan Fiffy adalah rekaan 'imaginasi giler' Author semata - mata .....
- Warning ! : Author ni dah tak 'waras' ..... (-_-)
- Terdapat sedikit dailek/loghat bahasa kelantan ..... so ..... kepada sesiapa yang reti bahasa kelantan tu ..... kalau saya salah ..... tolong betulkan saya yer ..... ?
'''''''''''''''''''''''''''
K.A. : " Hai , Korang ! Saya Ainla ! Saya 'diupah' oleh See ( Author ) untuk menjadi pengacara bagi rancangan BG House ! Korang semua boleh panggil saya Kak Ain ! " (UwO)
++++++++++++++++++++++++++++
* Profil Ainla :
- Gelaran = Kak Ain .
- Umur = 25 Tahun .
- Jenis Darah = A .
- Zodiak = Aquarius .
- Asal = Ipoh .
- Sikap UTAMA = Seorang yang agresif ( Kalau dia marah ) .
- Hobi = Melukis komik , membaca komik dan mendengar lagu ( terutamanya song theme Boboiboy , Boboiboy The Movie , Boboiboy Galaxy dan juga lagu Anuar Zain ) .
- Fav . Food=Agar2 Cincau Roselle.
- Fav . Drink = Mocha .
- Fav . Colour = Biru .
- 'Crush' = Anuar Zain dan Boboiboy Ais (Tapi Ais buat2 tak tahu..... hahahahaha..... lol..... ^^)++++++++++++++++++++++++++++
K.A. : " Sama seperti Boboiboy , saya juga boleh bertukar menjadi kucing ! BERTUKAAAAAR !!!!! "
POOOOOF !!!!!
S : " Inilah rupa saya bila menjadi kucing ! "
( Author : " Saya 'upah' kucing sendiri ..... hahahahaha ..... lol ..... ^^ )
S : " Nama saya SEMASA menjadi kucing ialah Sofia ! Korang boleh panggil saya Sof ! "
* Sikap UTAMA Sof : Kucing yang berlagak .
Sofia bertukar balik menjadi manusia .....
POOOOOF !!!!!
K.A. : " Tapi saya hanya akan menjadi kucing bila 'PERLU' sahaja ..... "
YOU ARE READING
BG , EA , U&I X READERS
FanfictionBeautiful cover by : @_Xliciaa13 . :-) Korang suka Boboiboy Galaxy ? Korang suka Ejen Ali ? Korang suka Upin & Ipin ? Kalau ya , bacalah cerita ini ! Korang boleh mintak Dares , Oneshots , Q&A atau apa - apa sahaja yang korang suka ! * STATUS : HIAT...