Random (3)

161 13 0
                                    

Hey guys ! Dalam chapter kali ni , Author nak cakap pasal Power Sfera Sinarbot !

Sinarbot ialah satu-satunya power sfera yang sudah diketahui namanya tapi tak diketahui tempatnya di Boboiboy Galaxy .

Sinarbot pertama kali disebut dalam episod 21 oleh Databot yang memberi informasi bahawa kuasa cahaya boboiboy berasal dari Sinarbot .

Walaupun Sinarbot tak diketahui wujud ataupun tidak , tapi setidak-tidaknya Author ada petunjuk dimana tempat Sinarbot MUNGKIN berada sekarang .....

Menurut pendapat Author , (Pendapat jer yer?Jangan kecam please~) Power sfera Sinarbot sekarang mungkin berada di Sunnova Station .

Sunnova Station ialah pusat tenaga cahaya/solar . Kalau kita fikir balik , kuasa Sinarbot kan cahaya/solar ?

Jadi , mungkin Sunnova Station menggunakan kuasa Sinarbot untuk menghasilkan kuasa solar yang lebih besar dan kuat .

Lagi satu ,  kuasa Boboiboy Cahaya dan Solar mula 'keluar' bila Boboiboy berada DEKAT dengan area Sunnova Station .

Tak diragukan lagi , ini dapat menguatkan pendapat Author bahawa Sinarbot mungkin benar2 berada di Sunnova Station .

Anyway , Author sekadar berkongsi pendapat sahaja . Kalau betul , takpelah ..... Kalau salah , Sowwy ..... (QwQ)

Pada pendapat korang,bagaimana pula?

Sila comment !

Please ask for more Dares , Oneshots , Q&A , or anything that you likes ! Okay ?

Tq 4 reading ! Please Vote and Share ! Bye ! (^-^)

Wait !

Author nak promote satu citer ni:

* Bila BTS Jumpa BBB .

Dari SitiNafisa

Bacalah ! Best tau ! (^-^)

BG , EA , U&I X READERSWhere stories live. Discover now