Random (2)

204 16 4
                                    

Hey guys ! Dalam chapter kali ni , Author nak cakap pasal U&I ! Korang ada tak perkara yang korang tertanya-tanya pasal U&I ? Author ada ! Antaranya :

1. Anak Uncle Muthu :

Ingat lagi tak anak Uncle Muthu ? Rajoo ?

Korang perasan tak , sejak musim 1 dan sejak filem U&I yang pertama habis , Rajoo dah tak muncul2 ? Adakah watak Rajoo ni 'sengaja' dihilangkan atau Uncle Muthu suruh dia bersekolah kat lain ?

2. Design karakter ayah Jarjit :

Korang perasan tak , Encik Singh ( Ayah Jarjit ) jauh berbeza dari filem pertama dan musim berikutnya .

Adakah disebabkan faktor umur ?

3. Watak kanak2 perempuan yang hilang secara tiba2 :

Korang perasan tak , DULU ..... ada seorang budak perempuan yang pakai cekak rambut warna merah pernah sekelas ngan Upin dan Ipin . (Sorry , gambar takde .)

Watak ini tiba2 menghilang sejak Susanti datang . Nama watak ini juga masih lagi misteri . Adakah watak ini 'sengaja' dihilangkan sebab 'tak cukup kerusi' untuk Susanti ?

4. Nurul :

Mungkin korang semua dah 'hafal' nama kawan2 upin dan ipin , antaranya : Dzul , Ehsan , Fizie , Ijat , Jarjit , Mail , Mei2 , Susanti , Devi dan Nurul .

Tapi, kalau korang perasan, Nurul ni tak pernah bercakap kan? Ker dia ni 'bisu' cam Ijat (dulu) jugak?

And last but not least .....

5. Kenapa tak besar2 ? :

Inilah perkara yang PERTAMA yang berlegar-legar di otak Author . Upin , Ipin dan kawan2 dia tak pernah membesar walaupun dah 10 tahun berlalu . Sedangkan , kartun Upin dan Ipin yang 'keluar' dulu sebelum Boboiboy dan Ejen Ali . Mungkin kartun ni hanya diKHASkan untuk kanak2 jer kot ? Tapi , walaupun hanya utk kanak2 , Author yang dah TUA BANGKA ni pon still tengok jugak ..... (-_-)

Ok , that's all !

#sajanaksharependapat

Buat masa ni , Dares , Oneshots dan Q&A takde orang mintak lagi ..... So , Author hanya akan update chapter "Random" sahaja yer ?

Korang ada pendapat yang nak di share ? Sila comment !

Tq 4 reading !

Please ask for more Dares , Oneshots , Q&A , Random or anything that you likes ! Okay ?

Please vote ! Bye ! (^-^)

BG , EA , U&I X READERSWhere stories live. Discover now