PATLAMA!!!

169 11 0
                                    

*tim operasyona gidiyordur. Birden bombanın üzerinden geçerler araba havaya uçar. Tim etrafa dağılır. Saatler sonra teker teker uyanmaya başlarlar.

Mücahit:ah kafam!iyi misiniz?
Aşık:iyiyiz iyiyiz.
Mücahit: hepiniz burdasınız dimi.

*ateş etrafa göz gezdirir.birden irkilir.

Ateş:çaylak yok lan!
Mücahit: çaylak!kardeşim.

*etrafı iyice ararlar.

Mücahit: çaylaaak!kardeşim nerdesin laaan.
Fethi:  sakin ol keşanlı tamam.bulucaz
Mücahit: nasıl sakin oliyim kardeşim kayıp.öldü mü bilmiyoruz bile.lan biz suya ne diycez lan ne diycez!!!
Ateş: yani şimdi ne desem bilemiyorum. Çaylak güçlüdür desem de diğil ama ...

*fethi erdemi arar olanları anlatır.erdem tabura dönmelerini söyler.

Mücahit: ben kardeşimi bulmadan bi yere gitmem.
Fethi: erdem komutan öyle emretti Keşanlı.  Dönmemiz gerek.daha sonra tekrar inceleme ekipleriyle gelicez.
Mücahit: aga biz suya ne diycez. Sormiycak mı bu kız aga!
Ateş: mecburen işi uzadı diycez.bak Keşanlı endişeni anlıyorum. O bizimde kardeşimiz.bulucaz onu...ama hadi şimdi gidelim olur mu?

*keşanlıyı ikna edip dönerler .su nazlıyla birlikte taburda sevgililerini bekliyordur.nazlı hemen koşup ateşe sarılır.su feyzullahı göremeyince endişelenir.

Su: feyzullah nerde?o neden gelmedi?

*hepsi birbirine bakarlar.

Ateş: onun işi uzadı. Sonra gelecek o.
Su: ateş abi bana yalan söylemiyosunuz dimi?

*tim dayanamaz ve suya sarılırlar.su ağlamaya başlar.Keşanlı suyun ağladığını görünce kardeşim! Diye bağırır ve koşmaya başlar...

İnşallah beğenirsiniz.

ölüm ile yaşam arasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin