Kalbim acıyor sevdiğim. Sen beni sadece yakın bir dost olarak görüyorsun ama ben sana aşığım. Bunları karşına geçip söylemek isterdim ama olmuyor. Ben o kadar cesur biri değilim ki.
Hani sen adını çok güzel taşıyorsun korkusuz ve çok cesursun diyorsun. Ama ben ne adım gibi korkusuzum ne de cesurum. Aşkta en cesur en korkusuz insan bile korkar.
Ben ailemi kaybettim Ilgar. Kardeşlerim kaldı sadece tabi teyzemde var. Korkuyorum onları da kaybetmekten. Sevdiğim insanları kaybetmek istemiyorum.
Ilgar bu günlüğü sana aşkımı yazmak için kullanacağım. Arada kardeşlerimi falanda yazarım ama en çok seni anlatacağım.
Seni ilk gördüğüm zaman hoşlandım senden. Oysaki kız arkadaşım vardı o zamanlar. Ama seni görünce daha önce hissetmediğim bir çekim hissettim sana karşı. Sana dokunmak, kokunu, sesini aklıma kazımak istedim. O gün bizimle basketbol oynar mısın diye sormamın nedeni ise seninle tanışmaktı tabiki de.
Sende o kadar yakışıklı olmasaydın piç. Kalbim böyle çarpıyorsa suçlusu sensin. Bana bakman, sarılmayı sevmediğin hâlde bana sarılman hoşuma gidiyor. Ne o anlamayacağımı mı sandın? Ama sen itiraf etmeden bir şey demeyeceğim.
Neyse şimdi gitmem gerekiyor Evren ve Aysu beni bekliyorlar. Onları lunaparka götüreceğim diye söz vermiştim. Sözümü tutmam gerekiyor değil mi?
Seni seven adam:
Korkmaz🌟🌟🌟🌟🌟
Kaç günü geride bırakmış olduk seninle? Kaç gün geçti de bu kadar yakın olduk? Ne zaman ayrıldım ben Ecem'den? Ne zaman sana bu kadar çok bağlandım?
Cevabını bilmediğim bir çok soru var oysa aklımda. Aslında çokda umursamıyorum cevapları. Nedenleri kim ne yapsın? Olduysa oldu sebebini öğrenince ne değişecek ki? Olan bir şeyi geri alamazsın.
Annemin bir sözü vardı "Ne ağzından çıkan kelimeleri geri alabilirsin nede olan bir şeyi. Tıpkı olacak olana engel olamadığın gibi." Ne kadar da haklı değil mi?
Ne sana aşık olmaktan alıkayabildim kendimi. Ne de gerçek bir dost olabildim. Ben neyim böyle? Hiçbir şeyi beceremiyorum. Kardeşlerime bile iyi bir abi olamıyorum.
Mesela bugün Aysu'yu ağlarken gördüm. Canım acıdı hem de çok fazla. Küçük kardeşimi bile doğru düzgün mutlu edemiyorum. Evren dersen her geçen gün daha da çok büyüyor. Üç gün sonra 5 yaşına girecek.
4 yıl oldu ailemi kaybedeli. Ama bak kardeşlerim için mutlu rolü yapıyorum. Buna mecburum. Onunların tutunacak tek dalı benim. Oysa benim tek dalım sen oldun.
Acı geçmesede alışıyor insan. İlk günkü gibi değil ama hâlâcanımı yakıyor. Teyzem olmasa ne yapardım bilmiyorum. 15 yaşında hayatın acı yüzünü tanıdım. İlk darbeyi 15 yaşında aldım ben.
Keşke o gün o arabaya gizlice binseydim her zaman yaptığım gibi. Ilk defa annemin sözünü dinlemek istedim oysaki. Keşke dinlemeseydim de bende onlarla beraber gitseydim. Annem hissetmişti belki de o yüzden ısrar etmemebile izin vermemişti. Oysaki anneme birazcık yalvarsam hep izin verirdi. Zaten izin vermezse bile o arabaya onlardan önce bineceğimi bilirdi.
Keşkeler hiçbir zaman işe yaramayan aptal bir kelime sadece. Keşke demek ailemi geri getirmiyor. Keşke demek acımı yok etmiyor. Keşke gerçekten aptal bir kelime. En nefret ettiğim kelime ayrıca.
Neyse sevdiğim bugün de bu kadar yeter bence. Hem zaten kardeşlerime masal anlatmam gerekiyor. Ve bana sarılmadan uyuyamayan bir de küçüğüm var.
Seni seven yaralı adam:
Korkmaz⭐⭐⭐⭐⭐
Merhaba kalbimin sahibi. Merhaba imkansız olanım. Bugün tam bir yıl oldu seninle tanışalı. Bugün bir yıl oldu sana aşık olalı. Ne kadar çabuk geçti oysa zaman.
Bir de dün gece neden o kadar çok içtin ki? Kalbimi neden yaktın? En önemlisi de neden öptün beni? Sarhoş bile olsan bu hakkı kendinde nasıl bulursun? Bir de bugün hiçbir şey hatırlamıyor olmana ne demeli? Ah cidden kalbime zararlısın. Seni sevmek yerine sigara içsem daha az zararlı olur benim için.
Biliyorum biliyorum abarttım. Ama banane. Bunlar benim düşüncem sen karışamazsın. Ne olursun bana boş umutlar verme. Beni olmayacak bir hayale inandırıp da üstüme yıkma umutlarımı.
Yarın senin doğumgünün gidip sana süpriz parti hazırlamam gerekiyor sanırım. Ama ne yapacağımı inan bilmiyorum. ÇÜNKÜ DAHA ÖNCE KİMSEYE SÜPRİZ YAPMADIM.
Neyse bulurum bir yolunu. Nede olsa senin deyiminle ani karar veren ve çözüm üretebilen biriyim ya hani. Bulurum bunun için de bir şeyler.
Önce ayağıma yapışan Evren'le zaman geçirmem lazım. Senin doğumgünün biraz bekleyebilir. Zaten yarın yani 24 saatim var daha.
Ben kaçar sevdiğim. Evren huysuzlanmaya başladı. Ağlama krizine girmeden gönlünü alayım kaktüsümün. Hem bir saate Aysu'm ve Ilgaz gelir. Evet kardeşin okuldan sonra bize geliyor. Kıskan. Cemre Ilgaz'la senden daha fazla vakit geçiriyorum.
Evet şuanda salak gibi gülüyorum. Sanane istediğim gibi gülerim. Bak ya hâlâ beni tutuyor. Sal beni bir ya. Bu kez kesin gidiyorum. :-D
Seni seven şapşal:
Korkmaz🌟🌟🌟🌟🌟
Selam ben geldim deli yazar 😂
Neyse bir kaç bölümü daha böyle yazacağım. Korkmaz'ın günlüğünden yani. Aslında bir kaç bölüm sonra final yapacaktım. Ama finali biraz daha ertelemeye karar verdim.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
❤🌵♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKTÜS (BxB)
Короткий рассказ⚠🚫AŞKIN CİNSİYETİ YOKTUR. AŞKA CİNSİYET SINIRINI BİZLER KOYARIZ.⚠🚫 ⚠ Bu bir eşcinsel hikayesidir eğer rahatsız olacaksan okuma! ⚠ Homofobik ve yandaşları giremez. ⚠ hayvan severim ama homofobik köpekleri sevemiyorum bir türlü 😂 ...