"Evren? "Cem'in sesiyle gözlerimi açtım. Ama ona bakmadım. Yanıma oturdu. Bir süre sessizce bekledi konuşmamı. Ben konuşmayınca kendisi konuşmaya başladı.
"Seni anlatmak için zorlayamam ama anlat hadi dün ne oldu aranızda."
İlk başta anlatmak istemesemde anlattım. Dün gece ne olduysa hepsini anllattım. Ben anlatmayı bitirene kadar bir kez bile sözümü kesmedi.
"Evren ben sizi tanıyorum. İkinizde birbirinizden kopamazsınız. Ama onada biraz zaman ver. Olum ben sizin birbirinizi dinlene dinlene dövdüğünüz günü biliyorum lan. İki gün sonra nasıl birbirinizden özür dilediğinizide. Dediğim gibi sadece zaman ver ona."
Cem yine haklıydı. Evrim ve ben ayrılmaz ikiliydik. Sadece zamana ihtiyacımız vardı. Cem'le biraz daha oturduktan sonra ikimizde eve gitmek üzere ayrıldık.
☆☆☆☆☆
Evden çıkmayalı kaç gün olmuştu bilmiyorum. O günden sonra ablamdanbana 1 aylık rapor almasını istemiştim. Ablam hemşireydi sevgilisi de doktor. Ona ve teyzeme olanları anlattığımda durumuma üzüldükleri için izin vermişlerdi.
Annem ve babam öldükten sonra ablam ve bana teyzem bakmıştı. 38 yaşında olmasına rağmen 28 gösteren bakımlı ve güzel bir kadındı. Ve psikiyatrist. İlk o fark etmişti beni sonra ablama söylemiştim. Ikisinde beni olduğum gibi sevdiklerini. Yönelimim onları ilgilendirmediğini söylemişlerdi.
"Evren! O yataktan kalkıp buraya gelmen için sana üç dakika veriyorum."
Hızla yataktan kalkıp alt katta ki ablamın yanına uçtum adeta. Ablam bana bakıp kahkaha attı. Sonra mutfağa teyzem girdi beni görünce o da gülmeye başladı. Ne olduğunu anlamak için kapının yanındaki aynaya baktım. Keşke bakmasaydım. Kelimenin tam anlamıyla felaket bir durumdaydım. Ablam ben uyurken büyük ihtimalle odama girip makyaj yapmış yüzüme. Ablam diyorum çünkü bunu teyzem yapmazdı.
"Aysu hanım size sadece iki dakika veriyorum bunu açıklaman için."
"Şimdi şöyle oldu canım kardeşim. Ben.... Ben kendine gelmen için seni biraz sinirlendirmek gerektiğini bildiğim için yaptım. İki haftadır yataktan ihtiyaçların dışında çıktığını görmedim."
Ablam yine haklıydı. Uzun zamandır yataktan doğru düzgün çıkmamıştım. Her sabah spor yapan ben onu bile bırakmıştım. Bunun tek suçlusu kalbimdi. Evrim'i suçlayamıyordum bile.
Ablam yüzümdeki makyajı temizlemem için bana yardım etti. Sonrada kahvaltı yaptık. Bu gün pazar olduğu için teyzemde ablamda evdeydi. Ve bu da hep beraber yapılacak olan piknik demek oluyordu. Teyzem ve ablama piknik sepetini hazırlamakta yardım ettikten sonra odama çıktım. Şarja taktığım telefonu elime aldığımda instagramdan ve whatsappdan bildirim olduğunu gördüm. Önce whatsappa baktım tabiki de.
0505********: 2 haftadır okula gelmiyorsun Evren. Umarım iyisindir.
Mesaj tanımadığım bir numaraya aitti. Cevap yazmak yerine Instagram bildirimine baktım. Evrim yeni bir fotoğraf paylaşmıştı. Kalbim daha fotoğrafı görmeden hızla atmaya başlayınca kendi kendime güldüm. Ve fotoğrafı açtım.
5.432 beğeni 4.168 yorum
@evrimcansert: özlediklerimin yerine sarıldığım ponçik ve ben 😉😎@ardakters: biraderim yine mükemmelsin 😉
@evranbey: kimi özledin acaba 😁
@ealevsarı: O benim aldığım ayıcık değil mi? Duygulandım şimdi 😢😢
@cemtezer: yine yakıyorsun gözlerinle 😂
@asiloztekin: özlediysen git konuş o zaman aptal 😠
@cemresert: ablası kadar mükemmel 😍
@user1: O ayıcığın yerinde olmak istiyorum.
@user2: Gözlerin beni benden aldı 😍
@user3: köprücüüükkkkk 😍😍😍😍
Evrim'in fotoğrafına bakıp iç geçirdim. Sonrada instagramdan çıkıp tekrar whatsappa girdim. Bilinmeyen numarayı 'Biri' olarak kaydedip profil fotoğrafını açtım. Fotoğraf olarak Hidden kisses filminden Nathan ve Louis vardı.(medyadaki fotoğraf.)
Evrim: Kimsiniz?
Biri: kim olduğumu söylemeyeceğim. Sadece senden hoşlandığımı bilmen yeterli bence.
Evrim: Kim olduğunu bilmediğim biriyle konuşmuyorum ama.
Biri: kim olduğumu bilsen konuşur muydun benimle?
Evrim: Neden konuşmayayım ki?
Biri: bilmem belki konuşmak istemezsin. Yinede sana kim olduğumu söylemeyeceğim. En azından şimdilik.
Evrim: Üzgünüm o zaman seninle konuşamam. Bu arada hidden kisses güzel bir film 😊
□■□■□■
Merhaba! 🤗
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Ve eğer hatalarım varsa kusura bakmayın.
Sizi seviyorum kaktüslerim 🌵♥❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKTÜS (BxB)
Historia Corta⚠🚫AŞKIN CİNSİYETİ YOKTUR. AŞKA CİNSİYET SINIRINI BİZLER KOYARIZ.⚠🚫 ⚠ Bu bir eşcinsel hikayesidir eğer rahatsız olacaksan okuma! ⚠ Homofobik ve yandaşları giremez. ⚠ hayvan severim ama homofobik köpekleri sevemiyorum bir türlü 😂 ...