First of all.

11.5K 118 2
                                    

Okay dear readers.

This is my second story.

I hope this second story boleh upkan lagi vote and readers lebih dari my first story.

__________

Cerita ni berdasarkan pengalaman peribadi.

Sedikit sebanyak mempengaruhi minda aku untuk terjebak ke arah tersebut.

Pengalaman baru membawa aku ke arah yang bertentangan.

Pengalaman pertama.

Dia buat aku gila.

Dia buat aku sengsara dengan kehidupan aku.

Aku jadi sengsara sebab cinta dia.

Kasih sayang yang dia bagi kat aku tak pernah cukup.

Aku masih lagi belum puas menikmati saat indah.

___________

Okay. Tu prolog je. Dan macam yang aku kata, aku akan letak syarat untuk cerita aku yang kedua.

Setiap satu chapter, aku akan limitkan berapa vote yang perlu korang click untuk go to the next chapter.


So, kalau vote tak cecah limit yang aku nak korang kena tunggu sampai vote cecah limit. Baru aku akan publish next chapter.


Tak payah bagi contohlah kan sebab mesti korang dah faham. Kan? So this part aku nak 5 votes dari korang baru aku akan start publish next chapter untuk story ni.


Kepada 5 voters terawal, aku akan mention korang dalam setiap last chapter story ni. Tu sebagai tanda aku hargai readers aku.

Good luck!

Me Like YouWhere stories live. Discover now