Malam.

9.7K 74 7
                                    

Aku rasa si Am ni boleh dikatakan setiap hari tidur dengan aku. Berpeluk bagai. Aku tak kisah. Dah masuk pertengahan tahun dia masih melekat dengan aku.

Masalah Sarimah dah settle. Mak ayah dia bercerai dan dia stay dengan nenek dia memandangkan dia tunggal. Mujur rumah nenek dia dekat dengan sekolah. Takdelah menyusahkan driver nenek dia. Eh? Driver memang kena buat kerja macam tu kan? Even penat mana pun.

Sarimah pun dah ubah keputusan dia untuk terus bersekolah. Dia dah jadi aktif semula dalam kelas dan di padang. Btw boyfriend dia masih macam biasa. Tak tinggal pun dia.

Mujurlah Farouq ada sebagai penyelamat.

Bercakap pasal Farouq. Dia dan Nurin bercouple. Sweet sangat. Rupanya si Nurin tu pon ada hati jugak dengan Farouq. Harap harap kekal sampai kawin.

One more pasal Shah Iskandar. Dia scandal aku. Dah lama dah sejak dinner dengan dia awal tahun hari tu.

**********

Malam tu semua budak asrama tidur awal sebab siang tadi kat sekolah ada acara sukan. Masing masing penat dan terus cium katil lepas balik sekolah.

Aku kemas baju aku dalam almari. Bersepah. Takde masa nak kemas. Esok cuti. Takpe. Boleh je bangun lambat. Hehehe. Warden tak marah.

"Weyh, Shah. Jomlah tidur. Aku dah ngantuk ni". Ajak Am sambil baring kat atas katil aku.

Terus aku tutup almari dan tutup lampu dorm terus aku ke katil. Dia terus peluk aku. Dia tak pakai bra. Aku rasa puting dia kat lengan aku.

"Weyh nak kiss". Pinta dia.

Aku terus kiss pipi dia.

"Bukan kat situ. Aku nak french kiss". Bisik dia. Perlahan tapi cukup buat aku horny.

Perlahan lahan aku rapatkan bibir aku kat bibir dia.

Chup!

"Dah. Aku nak tidur. Ngantuk". Sentuh bibir dia kejap je. Kang nanti melebih.

Terus aku mengereng macam dia dan menghadap dia terus aku peluk dia juga. Tidur macam tu buat aku selesa.

Mesti ada yang tanya roommates aku yang lain tak kisah ke pasal kitorang. Tak pun sebab diorang pun macam aku dengan Am. Masing masing ada partner kat katil masing masing. Aku dapat tahu pun sebab aku pernah nampak Pyon dengan Shaz kissing kat bilik air. Am pun ada citer kat aku pasal benda ni. So macam tulah kisahnya.

Masa aku tutup mata, aku rasa bibir Am melekap kat bibir aku. Lama. Dia mula menghisap bibir bawah ku. Horny bodoh. Dahlah tangan dia ni asyik raba bontot aku. Aku pun balaslah kiss dia. Lama kami bercium. Tangan dia mula meraba dada aku. Aku hilang punca. Makin lama kami bercium.

Tak lama lepas tu dia naik atas badan aku. Aku biarkan je dia buat macam tu.

Dia selak baju aku sampai nampak dada aku and kami still bercium.

Dia geselkan pussy dia kat pussy aku. Pergh. Dengan jantan aku rasa lagi sedap ni.

Aku mula pasang niat.

Niat apatah. Shah.

Jari dia dah sentuh lapik pussy ku. Aku mendesah. Dan aku tertidur macam tu. Aku biar je dia buat pape kat aku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Me Like YouWhere stories live. Discover now