Part 2:

496 3 0
                                    

BÖLÜM 3 :

Ertesi gün cansuların evinin önünde buluştuk. Cansu "Siz gidin ben yokum" diye bağırdı. Gittik.

Ben bu arada Denizin gözlerine bakamıyordum.. Neyse arka kapının önüne vardık. Dün kilitlememiştik. Zaten bu eve giren hırsız altına sıçarak kaçar. Eminim. Bu sefer bodruma inmeye karar verdik. Aklıma teomanın en sevdiği film gelsi. Adı Mahzen.Bodrumlarında mahzen felan var. İlk izlediğimde hiç korkmadım ama tabi şimdi manyak bi evde bi bodruma inerken tırstım. (O gece teoman filmi izledikten sonra zorla beni bodruma götürüp baktırmıştı bizim mahzenimiz varmı diye.)

Benim korktuğumu anlayan Deniz bana elini uzattı.Tuttum beraber indik aşağıya. Elimizdfe el fenerleri bi o yana bi bu yana bakınırken Ahmetin sesi geldi;

"Gençler..."

Baktığı yere baktık. Bu bi anahtardı. Deniz cebine attı. Bende fenerimi etrafa tutup anhtarın girebileceği yerlere bakıyordum. Birden "dırınırı dırınırı dırını dır dır dır" diye elektro gitar sesiyle irkildim.Cep telefonum.. (Leyla telefon melodisi- Teoman - Tek Başına Dans. Güzel şarkıdır http://www.youtube.com/watch?v=vTItEyd7nlI ) Arayan Cansu.

"E allah belanı versin Cansu!"

"Napıyonuz"

"Kadıköy sahilde tur atıyoruz"

"Buldunuz mu bişeyler ?"

"Çok güzel dürümcüler var mesela.."

"Üf Leylaaaa"

"Anahtar"

"İyi iyi.. Size iyi eğlenceler. Çok eğlenmeyin ha."

Yüzüne kapadım napıyım?

Bu arada Deniz beni çekiştirdi ve yerdeki siyah gülleri gösterdi. Oha! Bunlar Cadının dı!

(Teoman-Tek başına dans yanda:) )

Bulut SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin