Part 4

450 4 0
                                    

3 gün sonra felan tekrar Tuğçe ablanın evine gittik. Ama bu sefer 1 kişi daha vardı yanımızda;

Zeynep !

Bizi camdan izlemiş ve Tuğçe ablanın evinden çıkarken görmüş.!E bizde açıklamak zorunda kaldık ne yapalım..

Neyse hep beraber evin arka kapısından içeri girdik. Bu sefer salondaki dağılan kitaplığa baktık.Kitapların içine felan. Ama tek bulduğumuz tuğçe ablanın ders notları oldu.Ordan çıkıp tekrar bodruma gittik. Benim aklımda hala 5 sayısı vardı.

Ve birden...

"Ohaa ohaaa deniz ahmet buldum lan buldum vallahi buldum!"

"Neyi?"

"5 sayısının anlamını !"

"..."

"Cadının kapı numarası ne ?"

"5..Oha ohaoha"

Hep birlikte dışarı koşturduk, Cadının evinin önünde durduk.

"Siyah güller, 5 sayısı.."

"Bu işte kesinlikle cadının parmağı var..."

En sonunda Zeynep; "Ne oluyor, bana da anlatın artık !" dedi.

Biz de gördüğümüz herşeyi teker teker Zeynep e anlattık.Zeynep biraz gizemli ve piskopat bir tiptir ama gerçekten çok zekidir.Bu işi çözerken bize yardımcı olacağına gerçekten inanıyordum.

"Tuğçe ablayı arıyacağım" dedim

Tuğçe abla telefonu açtı;

"A-alo Tuğçe abla ?"

"Leyla? Nasılsın ?"

"Ben iyiyim tuğçe abla asıl sen nasılsın.?"

"İyiyim işte okul felan..."

Biz bu arada cansuların evine gelmiştik direk Cansunun odasına çıktık. Cansu bizi görünce pek şaşırmadı.Facebookta takılıyordu.Kapıyı kapadım ve telefonumu hoparlör moduna aldım ve ortaya koydum.

"Tuğçe abla sana bir kaç şey sormak istiyorum ama dürüst olacağına söz ver."

"Hmm.. Peki kabul."

"Sen..Evinde ne gibi olaylar yaşadın ?"

Biraz sessiz kaldıktan sonra;

"Herşey bodrumda parti verdikten sonra başladı.Biliyorum bana aptal diyeceksiniz ama o evde hayaletler var Leyla. Ve biz onları orda rahatsız ettik. Bir kaç arkadaşım bodrumda uyudu.Birisi bana Gece evinden tıkırtılar geliyor demişti ama inanmamıştım.Borulardandır diye düşünüp boşvermiştim.Ertesi gün salonda televizyon izlerken birden kitaplık devrildi ve ben o kitaplığın arkasında bir çift göz gördüm Leyla ! İnan bana ! Korkup odama kaçtım kapıyı arkamdan kapattım.Kilitledim. Birisi baskı uyguluyordu,Ne kadar ittiysem iteyim işe yaramadı.Kilit bile dayanamadı ve kapı sertçe açıldı.Ben hemen koridora koşup yatak odasının kapısını kapattım. ve kilitledim. Kapıdan bir kaç gıcırtı sesi geldikten sonra, tekrar açıldı. Ben çantamı ve ceketimi kaptığım gibi sokağa fırladım.Yakınlardaki otobüs durağına gittim ve yakın arkadaşım Hayalin evine gittim.Bİr kaç gün orda kaldıktan sonra sabah eşyalarımı toplamaya geri geldim.Erkek arkadaşımı çağırıp beni almasını söyledim.Şu an onun evindeyim.Bu kadar bilgi yeter sanırım, görüşürüz" diyip telefonu yüzüme kapattı.

Hepimizi nefesi kesilmiş, birbirimize bakıyorduk..

Bulut SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin