Part 13

343 2 1
                                    

(selaam annem bugün evde yok kuzenime bakıyorum bi yandan bi yandanda bunu yazıyoruuum)

Neyse 1 saat felan Denizin odasında takıldık.

En sonunda Ahmetle Deniz öküzleri gönderip yanımıza geldiler.Deniz Leylanın yanına çöktü ve;

-Bayanlar çok sıkılmadınız umarım ehehehe. dedi.

Derin bir nefes aldım ve

-Artık bana birşeyler anlatmamanızdan sıkıldım. dedim.

Deniz ve Leyla bir süre bakıştılar ve;

-Daha yeni zaten dedi Leyla.

----Denizin Gözünden----

Ne :O

Leyla, benim bildiğim , tanıdığım Leyla hayatta böyle birşey söylemezdi direk "Yoo çıkmıyoruzki " derdi üstüne üstlük.Sanırım serenatın bunda büyük payı vardı.

-Evet daha 1 hafta felan oluyor dedim bende.

Neyseki Ahmet beni kurtardı..

-Hahahhahohuha koşun gelin lan buraya krizdeyim hohahahuha piçe bak yaa ahhhahaha

Koştuk gittik odanın diğer tarafına.Ahmetle aynı odada kalıyoruz bu yüzden bayağı büyük.

Ahmet takılı kulaklığı çıkardı ve bize Selim-Alo şarkısını dinletmeye başladı.Hepimiz gülme krizine girdik tabi.(video için yan)

-hahahahah hahaha bune lan ahahahha dedi Leyla.

Gülünce ne kadar güzel oluyordu...

Neyse video bitti, Leyla,Cansu,Teo ve Lara bizde kalacaktı.İkizleri eve gönderdik.Bizim odayı misafirlere verdik.İkimizinde yatağı 1,5 kişilik. O yüzden sorun çıkmadı.Anahtarı Cansuya uzatıp;

-Yani isterseniz alın dedim.

Cansu elimdeki anahtarı alıp;

-Hadi iyigeceler dedi.Ve beni kendi odamdan itekleyerek kovdu.

Ahmetle ben salonda yatacaktık.En sonunda ışıkları söndürdük.

----Leyla----

Tıkırtılarla uyandım.Yarı uyanık komidindeki saate baktım. 03:47

Sanırım birileri su içmeye kalkmıştı.Ben de susadığımı farkettim ve Teomanın kolunu kafamdan çekerek kalktım.Işık mışık yanmıyordu..Bir kaç adımdan sonra önüme dikkatli baktığımda o bir çift yeşil gözü gördüm.Yine.

----Ahmet----

Çığlık ve koşuşturma sesiyle uyandım.Saat sanırım 3 falandı.Koridorun başında Leylayı görür gibi oldum.Hemen kanepeden doğrulup koridora doğru koşmaya başladım.Leyla odaya girmiş , bir köşeye sinmişti. Deniz,Cansu,Zeynep ve Larada başına toplanmıştı.Teomanda yatağından doğrulmaş korkarak bakıyordu.Leyla Lara ve Teomana banyoda örümcek gördüğünü söyledi.İkisi yataklarına dönünce bize kaş göz işaretleriyle odanın dışına çıkmamızı işaret etti.

Salonda toplaştık ve;

"O yeşil gözler, yine!" dedi.

"Bende gördüm onları" dedi Zeynep.

Ve laflarına devam etti;

"Siz yatmaya hazırlanırken ben odamda sadece gece lambam açık bir şekilde kitap okuyordum.Kapı hafifçe gıcırdadı.Kafamı kaldırıp baktığımda yine karşılaştım onlarla.Aldırış etmeden kitabıma döndüm.Odamın içinde dolanmaya başladı.Yine aldırış etmedim.Yastığımı altımdan çekti ve yere fırlattı,umursamadım.Sonrada gitti zaten"

Herkes şaşkınlık içindeydi.

-Artık yapmamız gereken tek birşey var dedim.Lafımın devamını zeynep getirdi

"KORKMAMAK".

----Cansu----

Ama ben yinede emin değildim.Bizimkileri salonda oturmak için zorladım.Yerde daire şeklinde oturduk.Ahmet elinde bi enerji içeceğiyle geldi.Oturup içmeye başladı.Elinden hızlıca çekip bir yudum aldım.Sonra Deniz benden aldı içti,Ondan da Leyla aldı içti. Zeynebe uzattı.Zeynep kafaya dikip boş şişeyi Ahmete verdi.Ahmet elinde boş şişeyle mutfağa gitti.Eli kolu enerji içeceğiyle dolu geri döndü.Herkese birer tane verdi.Elimizde içeceklerimizle sabahı beklemeye başladık...

(EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER KİMMMMMMMMMM)

Bulut SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin