Part 24

294 17 8
                                    

----LEYLA-----

Zeynep'in dürtükleme pardon boğazlamasıyla uyandık.Nefes nefese kalmış bir haldeydi.Ben daha tam uyanamadan birşeyler anlatmaya başlamıştı.Bayağı da heyecanlıydı anlaşılan nefes nefese kalmıştı.Ben birkaç  kafa sallamadan sonra beynime bi uyarı mesajı gönderip herşeyi baştan anlatmasını istedim...

15 dk sonra herşeyi kelimesi kelimesine anlamıştım,ki hala rüyada olduğumu sanıyordum.Gerçek olamazdı,bana öyle geliyordu.

Hepimiz aydınlanmış bir şekilde Zeynepin getirdiği notu okuduk.Cadının pardon Angelin yardım istediğini görünce şoke oldum tabi ben.Senelerdir karşı karşıya oturduğumuz,küçükken yemek yemediğim zamanlarda beni korkuttukları kadın;bizden yardım bekliyordu.

Peki ne yardımı? Hayaletimi kovacaktık? Hiçbir fikrim yoktu.

Gece 4 gibiydi herhalde tabi bu notu okuduktan sonra hiçbirimizi uyku tutmamıştı,sabaha kadar konuştuk.En sonunda verdiğimiz karar ise,yarın Angelin kapısı çalacaktık...

----------------------------------------------------------

ERTESİ GÜN

Hepimizde biraz heyecan çokcada korku vardı...En az 100 kere karar değiştirdik.vazgeçtik,geri döndük ama sonunda saat 8 gibi "biz dondurma yemeye gidiyoz yeaaaaaaa" deyip çıktık evlerimizden.Zaten yaz olduğu için kimse kasmıyordu.

Kapıyı herzamanki gibi kobay faremiz zeynep çaldı.Hepimizin kalbi küt küt,ama o gayet soğukkanlıydı.Kapıyı Angel açtı.Hepimizi teker teker süzdü sonra dibinde olan Zeynepe "ne istiyorsunuz" der gibi bakti.

Zeynep fısıldayarak;"yardım etmek istiyoruz" dedi.

Angel şok oldu tabi ağzı açık kaldı öyle kapının önünde.Sonra hepimizi içeriye aldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bulut SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin