(pc yasak .. ödev için açtım. ödev yaparken bi yandan yazıyorum.hayırlısı be gülüm.)
Hışımla mutfağa daldım.Tahmin ettiğim gibi yoktular.
- Nerdesiniz laaaaaaaaan !
Ayak seslerinin olduğu yöne doğru koştum.Yani koridorun karanlık tarafına
Bir çift yeşil göz.
-Mnısikim.!?
diyerek geri geri koşmaya çalıştım ama Teo yla birlikte yere yuvarlandık.
-Abla ne oldu ? Ya uf az ye azıcık.
Kafasına bi tokat attım.(Bu bana az ye dediği içindi.Gerçekten canı acımıştı sanırım)
- Ne ne oldu lan eşşek ! nereye saklanıyorsuz ? sizin yüzünüzden düştüm !
-Biz saklanmıyoruz kii diyerek salonu işaret etti.
-Ayak sesleri ?
-Bilmem belki televizyondan gelmiştir.Biz televizyon izliyoruz.
Salona gittim.Anaa harbiden günahlarını almışım.Yakında çok pis çarpılacam yeminle.Cansuyu kolundan çekiştirerek odama götürdüm, kapıyı kapattım.
-Anlatmam gereken şeyler var Cansu, dedim.
-Evet, bencede var. Mesela Denizle ilişkiniz ne zamandan beri vardı ?
-Ya onu boşver kızıııım.Daha önemli şeyler var.Koridordan sesler duydum.Bakmak için gittiğimde yeşil gözlerle karşılaştım.!
-Ohaaa, nasıldı ? Nasıl bakıyordu ? Vücudu varmıydı ?
-Bir çift yeşil göz işte.Masum bakıyordu sanki.Çocuk gözü gibi.Ve ayrıca vücudu yoktu.Bir çift göz hayaleti gibi bişiy.Silikti yani.
-Vay amk..
Sonra birden
-Hadi lan gel tekrar bakalım ordamı diye ! bağırdı salak.
Yüzüne boş bir bakış attım ve
-Mal mısın? dedim.
Cevap vermemeden telefonum çaldı.Denizmiş.
"Alo Leyla milleti topla bi tane pasta al gel bizim eve Ahmetin arkadaşlarını çağırdım.Sürpriz yapıcaz.Tam yarım saat sonra evde olucak.Çabuk ol laan"
"Tamam lan tamam"
-Cansu kalk pasta almaya gidiyoruz olm.
Evden çıkarken
"Lara, Teoyuda al Denizlere git" diye bağırdım.
Pastaneden tabikide çikolatalı pasta aldık.Ahmetin çikolata sevdası ün yapmıştır çünkü.Nutellayı Cansudan daha hızlı bitirdi.Yarıştırmıştık.
Üstünede "İyiki doğdun Ahmet" yazdırdık.Oooh miss valla.
Neyse, böyle böyle eve vardık.Yani Denizlerin evine.Ahmetin gelmesine 5 dakika felan kala tüm ışıkları kapadık.Hepimiz biryerlere saklandık ve beklemeye başladık.
Bu arada Denizin babaannesinin kuzenimi ne vefat etmiş o yüzden anne ve babası 3 gün felan yok.
Neyse,Ahmet anahtarını deliğe soktu çevirdi,kapıyı açtı.
"Deniiz nerdesiniz laaaaaaan"
Işığı açtı ve;
"İYİKİİİ DOĞDUUUUUN AHMEEET İİİİKİ DOOOĞDUN İİİİİKİ DOĞDUUN İİİİKİ DOĞDUUN AHMEEEEET!!!"
Şaşırdı, mutlu oldu.
"Vay amk" diyecekti ki, Lara Ceyda ve Ceyhan la gözgöze geldi.Demekten vazgeçti.
-Allaaah beyleer coşuyomuyuuuz ?? diye atladı Ahmetin arkadaşlarından biri.Elinde siyah poşetlerle.Biraydı kesin.
Tüm erkekler hep bir ağızdan "Hobaaaaaaaaaaaa" diye bağırıp poşede saldırdılar resmen.
Biz Cansuyla gözlerimizi devirip mutfağa yöneldik.Pastayı güzelce süsledik mumları yaktık.Salona girdik.
Hayal Ettiğim: Ahmet güzel güzel mumları üfleyecek,kendi dilimini kesecek. Sonraa herkes uslu uslu kendi dilimini alacak.
Peki ne oldu,
Mutfaktan çıkar çıkmaz tüm öküzler üstümüze atladı.Elleriyle kendi paylarını aldılar.Ağızlarına tıktılar.
"Öküzler!" diye bağırdı Cansu. Ağzı tıka basa dolu bi erkek;
"Üff sanane be salak" deyip yüzünü buruşturdu.Diğerleri kahkafa krizine girdiler tabi.Hadi abi gülsünlerde ağızları çikolatayla doluyken gülmesinler.
Biz elimizde boş tabakla kaldık tabi.Ahmet yanımıza gelip;
"Çok teşekkür ederim kızlar,siz bu mallara bakmayın." dedi ve gülümsedi.
Bizde çok içten (!) bir şekilde gülüp mutfağa gittik.Tabağı bıraktık.Salonda mal mal oturmaya gittik.
Etrafa bakınırken birisinin yokluğunu hissettim.
Hasiktir Teo!
-Teooooooo diyerek evi dolandım.Yok abi yok!
En sonunda Denizin odasında buldum.
Elinde Denizin Ipad i, yanında 3 paket cips iki bardak kola. Tüm yastıkları toplamış kendine baya rahat bir yer yapmış.Keyfi yerindeydi.Ama yine de küçük kardeşimi bu olaylardan sonra bi odada tek başına bırakamazadım.
----Cansunun Gözünden----
Salonda mal gibi oturmuş Deniz ve Leylanın ilişkisini düşünürken Ahmetin arkadaşları olacak öküzlerin gözlerini üzerinde hissettim.
Ah Cansu ah, ne bok yemeye giydin şu eteği !
Leylanın sesini duydum.
"Cansuuuu kızlarıda al gelll"
Topladım bizim Ceyda,Ceyhan,Lara yı.Zeynep? kesin odasında tek başına oturuyordur.Üzülüyorum bazen. Yalnız bir kız.
Neyse girdik Denizin odasına.Teoman yerini kurmuştu valla.Çocuğun hayat felsefesi bu. Nerde beleş - oraya yerleş.
(Uzun oldu :D neyse ödevimde bitti.Beğendinizmi? Bir dahaki bölüm tüyo: partiden sonra leyla ve cansu denizlerde kalıyor ama yalnız değiller :) sorumu tekrar soruyorum: EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER KİM?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut Sokağı
Teen FictionBulut sokağındaki ilginç olayları çözmeye çalışan beş arkadaşın hikayesi..