Part 10

395 2 2
                                    

( yarın okul başlıyo laaağğn :/ ha neyse şunu söylüyorum tekrar; HİKAYEDE EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER KİM ? lütfen soruma cevap verin görüşleriniz benim için ÇOOK önemli <3 <3 )

Derin bir nefes aldım.

"Neyse ben gidiyim artık" dedim.

"Cansu sende bize gelsene, film falan izleriz" dedim sonra.

Cansu da yerinden kalktı ve peşimden gelmeye başladı.Deniz de bizi uğurlamaya kapıya gelmişti.Kolundan sıkıp

"Yarım akıllı!" dedim.

Eve vardığımızda annemle babamı bir valizle gördüm.Babam bi konferansa gidecekti onu biliyordumda annem de hazırlanmıştı.Sanırım havaalanına gidecekti onunla beraber.

"1 hafta sonra görüşürüüüz" diyrek babamı öptüm.

"Peki ya ben?" diyerek dudaklarını büzdü annem.Onu da öptüm ve

"Seninlede yarım saat sonra görüşürüz" dedim.

Arkadan Lara;

"Annem de konferansa gidiyor" dedi.

Ağzım 10 sn falan açık kaldı.

"Ne !"

Aslında evde yalnız kalmayı severim ama bu olaylardan sonra hiç de güzel gelmedi kulağıma.

"Yani tatlım, kardeşlerine sen bakacaksın 1 hafta boyunca ev işleri sana kaldı" dedi ve gülümsedi anam.

Tam kapıdan çıkıyorlardı ki;

"Anne anne, Cansularda kalabilirmiyim lüüüüüüüüütfeeennn !"

"Hayır evde kalıyorsun, 3 kişi gitmeyin şimdi dedi ve evden çıktı.

Ama, ama bir saniye. Annem eve kimseyi getiremezsin demedi ki; gidemezsin dedi sadece.

Ben bunları düşünürken, Cansu eve pijamalarını almaya gitmişti. Odama geçtim bende.Birden bi gitar sesi duydum.Hadi yan daire müzik dinliyo diycem, apartmanda oturmuyoruz.Ama güzel de çalıyo yani dinlemeye başladım.Sonra gitarı çalan her kimse;

"Yarım aklım, bir sana erdi. Yarım kaldı sende olsun değer dee" diye şarkıya girdi. (Şarkı için yandaki videoyu dinleyin lütfen.Telden falan giren varsa şarkı: Gece-Yarım aklım. )

Balkona çıktım, aşağıya bakınca gördüm ki Deniz !! Anladım ! Sabah ona yarım akıllı dediğim için bana trip atıyordu?

Şaşırdım açıkçası bu çocuk müzik derslerinde flüt çalmaya bile utanırdı.Ama sesi çok güzeldir.

"Kırmaya yüzsüzleştiğin kalbim, bir tüy kadar hafif şimdi.. Aklımı senden kaçırıncaaa" diye devamı geldi.

Bok trip atıyodu a salak kafam ! Çocuk seni seviyo işte bee !

"Gel bana anlatma, zamanım sende dursun.Bırak yarım kalsın.. Ya da al elimde kalan ne varsaa"

Oha .

Bu kısmını beraber söyledik.;

"Bi düş gördüm, ya da o beni gördü; sağır bir gürültü aramızdan süzüldüü"

"Aklımı senden kaçırıncaaa aaaaa !"

Hayatımın en güzel gecesi.

"Soor sana söyler hayat; cevabın bende dursuuun"

Deniz gitar mı çalıyordu var be !

Böyle böyle beraber bağıra çağıra söyledik şarkıyı.Lara Cansu ve Teoman itleri gizli gizli beni izliyolarmış mutfağın camından.Başka zaman olsaydı hepsini sıra davağına çekerdim ama başka işlerim vardı.Aslında Cansuya biraz üzüldüm.Sevgilisi tarafından terkedileli 1 ay olmadı.Neyse.

Balkondan Denizin yanına atladım.Deniz beni tutmaya çalıştı ama beraber yere kapaklandık.

"Ahhhh" diye bir ses geldi. Denizin bileği burkulmuştu.

İzdivaçlarda derler ya; beni taşıyacak bir erkek istiyorum falan ehehe.

Bulut SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin