-Koliko ono nisi spavao?- Chaz je upitao idući za mnom i nešto je jeo.
-Od kako sam došao. Je l’ ti prestaješ da jedeš?- okrenuo sam se njemu, pa nastavio da hodam.
-A ja sam spavao dva puta od kako si došao.-
-To je jer samo jedeš i spavaš, ne radiš ništa korisno.- ušao sam u Hanninu sobu. Samo novi zavoji.
-Kad Ryan dolazi?- odlučio je da me ignoriše.
-Rekao sam Alison da me ne zove, a ja nju nisam nazvao, super.- uzdahnuo sam i zauzeo svoje mjesto do Hanne.
-Nisam pitao za nju, nego za Ryana.-
-Ne znam. Sutra. Prekosutra.- slegnuo sam ramenima.
-Rekao sam Chrisu.-
-I zašto si, koji kurac, uradio to?- naglo sam se okrenuo njemu, ali nije se ni malo trznuo.
-Šta?- nevino je upitao punih usta. -Izvukao je to iz mene.- slegnuo je ramenima, prošao pored mene i pritisnuo dugme za lift. -Obožavam da pritišćem ovu dugmad.- oduševljeno je rekao.
-Primjetio sam.- uzdahnuo sam i ušao u lift. Zazvonio mu je telefon.
-Mm, ne mogu se sada javiti.- rekao je podižući jednu ruku u znak da su mu ruke masne. -Izvadi telefon i javi se.- izbočio se da mu uzmem telefon iz džepa.
-Jesi ti retardiran?-
-To je samo telefon.- prevrnuo je očima.
-Za koji me zaboli.- izašli smo na Kathynom spratu.
-Ti si takav.. cjepidlača.- promrmljao je i izvadio telefon.
-Šta sam?- zaustavio sam se i okrenuo njemu.
-Hej, Ryan.- javio se. Ryan, napokon. -Opa.- Chaz je izgledao veoma iznenađeno. -Sletili ste?- gledao je u mene.
-Šta?- kako misli sletili?
-Cure će malo da se raspreme, pa će doći, a ti ćeš odmah.. i želiš da prestanem polako govoriti Justinu šta se dešava i da ti kažem sprat i broj sobe. 5, 532. Okej, vidimo se.- prekinuo je. -Čuo si.-
-Kako su već ovdje?- upitao sam iznervirano.
-Imam osjećaj da ti to smeta.- zainteresovano me pogledao.
-Ne smeta.- izbeljio sam mu se. -Samo..- svi misle da sam zaljubljen u Alison i to me tjera da i ja razmišljam o tome, a ako ja razmišljam o tome, onda to vodi samoubistvu. -Zaboravi.- odmahnuo sam rukom. Neka žena je prošla pored s nekim uzorcima, na šta sam se stresao. Mogu da osjetim klice po sebi, poludiću.
-Pazi, možda uhvatiš HIV.- Chaz mi je dobacio.
Prevrnuo sam očima i sačekao da on otvori vrata. Pogotovo ovaj sprat me plaši, sve neke zarazne bolesti, fuj. Kathy je sjedila u krevetu, s infuzijom, i gledala TV, pa pogledala u nas kad smo ušli.
-Hej.- pozdravila nas je. -Mogli su da stave TV u svaku sobu, a kablovsku nisu mogli priključiti.- nezadovoljno je promrmljala.
-Justin se boji svojih osjećaja za Alison.- Chaz je neobavezno rekao sjedajući u stolicu u uglu sobe.
-Izvini, šta?- okrenuo sam se njemu.
-Samo provjeravam je l’ ono šta ti je govorila bio otrov ili ona, ali hvala što si me prosvijetlio koji ti je kurac.- zaključio je na osnovu moje pretjerane reakcije.
-Kako se osjećaš?- odlučio sam ignorisati Chaza.
-Kao da ću da mu zabijem nož u grlo i okrećem kao svinji na klanju.- iznervirano je procijedila kroz zube. Dap, mogao sam da vidim taj nagon za ubijanjem u njenim očima.
YOU ARE READING
Barbie | uređuje se |
FanfictionMislila sam da imam sasvim normalan život, isplaniran i siguran, srećan. Do te jedne noći. Upoznala sam momka zbog kojeg sam počela da gubim razum. Izgovarala sam stvari koje nikada ne bih. Uvidjela sam monotonost svoga života. Unio je promjenu u nj...