17 ▬ ''Idemo kod mojih roditelja.''

11K 371 29
                                    

-Izvoli.- dala sam čašu cole Justinu koji je sjedio skrštenih nogu u obliku slova O, i samo sjela između tako da mi je dupe bilo u unutrašnjosti O.
-Hej i tebi.- iznenadio se mojim potezom, ali nisam odlučila da ga pogledam. 
-Mhm.- promrmljala sam i nastavila da gledam TV. Na primjer zato što prethodnih par dana je više bio sa Kathy, nego sa mnom. A ona k’o pseto za njim. On ne shvata uopšte. 
-Sjećam se kad smo mi trebali u svemir.- Ryan je značajno rekao Justinu, jer gledamo Gravity
-Šta?- Kate je prva upitala.
-Šteta što niste otišli i ostali tamo.- prokomentarisala sam.
-Šta sad nije u redu?- Justin me pogledao.
-Takva je već sedam dana, izludiće me.- Kate je prevrnula očima. -Samo je zanemari, i osvrni se na bolje strane nje, na primjer, večeras će da zaspe i dugo će spavati.- Ryan se nasmijao, ali Justin nije smio jer sam ga pogledala. Idi pa se smij Kathy, idiote.
-Nismo išli jer se Justin posvađao s njima i nije htio da ide, a mi svi ostali smo htjeli.- Ryan je ponovo značajno Justinu rekao.
-Nemoj da me nerviraš.- Justin je pogledao u njega, pa u film. -Išao bih i ja da je to bilo kako treba.- 
-U svemir? Vi ste budale.- Kate im je rekla.
-Tišina, i gledajte film.- Justin se okrenuo njima, pa ponovo TV-u. Taman je napokon uslijedila tišina, da mogu u miru da zamišljam načine kako ubiti Kathy. I dalje mi se onaj da vrišteći skočim na nju, počupam joj kosu, izvadim oči i otkinem ruke jer je pipnula Justina njima, najviše sviđa. Ali naravno, moje zadovoljstvo je prekinuto zvonjavom našeg fiksnog. Duboko sam uzdahnula, otišla do kuhinjskog šanka gdje je stajao, sjela na jednu od visokih stolica i javila se.
-Halo?- smoreno sam upitala, a Justin je pogledao u mene. 
-Hej, probudila sam te?- začula sam Annin glas. Željela bih da si me ubila. 
-Ne, reci.- rekla sam joj. 
-Prije nego što ti postavim jedno pitanje, samo da ti kažem uzela sam pozivnicu koju si izabrala, ne znam šta bih bez tebe.- rekla mi je, a ja sam podigla obrve u iznenađenju. Sranje, Anna. Zašto si to uradila? 
-Aa, drago mi je što sam pomogla.- glasnije i incijativno sam rekla, da bi se Justin okrenuo. -Oko pozivnica i što si baš tu izabrala. Stvarno je divna.- gledala sam u Justina koji se odvalio smijati. 
-Zašto tako pričaš?- 
-Ha? Ma ništa. Šta si me htjela pitati?-
-Kate dolazi, je l’ tako?- 
-Dap.- naglasila sam P.
-E, vodite li Justina i tog njenog?- upitala je. 
-Ryana? Neee.- užasnuto sam rekla. -Ni Justina ni Ryana.- zbog ovoga su se okrenuli nama.
-Pa rekla sam ti da ga vodiš.-
-Da ga vodim? U Italiju? Sa sobom? Kod tate i Jasona? Hahaha, ne.- odmahnula sam glavom i naglasila Ne što sam više mogla. 
-Ima smisla.- zaključila je. -Onda za vašim stolom su dvije još stolice znači..- 
-Ostavi stolice, jedva čekam da se Kate napije pred svojima.- rekla sam, a Kate mi je uputila grimasu. -A i sigurna sam da će i njena i naša htjeti da provode malo vremena sa otuđenim kćerkicama.- prevrnula sam očima.
-Dobro, ostaviću svejedno, ne pada mi na pamet da mijenjam nešto zbog vas. Imaš pozdrav od Jaspera.- 
-Okej, pozdravi i ti njega.-
-I mi smo već u Italiji, znači da ćeš i ti biti za dvije i po sedmice.- rekla mi je. -Ti ćeš objašnjavati mami kako si prekinula s Ethanom.-
-Aaa.- nezadovoljno sam promrmljala. -Vidimo se, Anna.- 
-Vidimo se.- prekinula je, pa sam ostavila telefon i pogledala u Kate.
-Moramo za dva vjenčanja kupovati odjeću.- rekla sam Kate.
-A zašto nećeš da me vodiš?- Justin me upitao.
-Justin, ne..-

-Šuti.- Justin je prekinuo Ryana.

-Justin, ja bih rado da ideš sa mnom, ali tamo je moja porodica.- objasnila sam mu.

-I moja.- Kate se nadovezala.

-Pa?- Justin se namrštio.

-Justin, koliko god ja željela da ti upoznaš moju porodicu, isto toliko ne želim to. Možda malo više ne želim.- objasnila sam mu.

-Slažem se.- Kate je pogledala u Ryana.

-Justin, ako misliš da se sramim da te upoznam sa svojim roditeljima, ili da imaju neki problemi zvani Ethan.. nije to. Moja porodica je užasna, što ih manje znaš, to bolje. A ovo vjenčanje je sva rodbina, to je još gore.- raširila sam oči i krenula tamo.

Barbie | uređuje se |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang