Epilog

1.6K 73 19
                                    

*Så tack vare @Chiracelight så kommer nu en epilog. Tack till alla som har läst!*

Natalie gick i armkrok med Fiona längst en gata som hon inte hade en aning om vad hette. Helt ärligt visste inte ens Natalie vart det var men Fiona verkade ha koll så det spelade ingen roll.

De gick och pratade om en ny stadsbo som tydligen precis hade flyttat hit. Han skulle vara så totalt snygg enligt Fiona och Natalie hoppades Fiona hade rätt.

Visst, killen skulle antagligen inte vara lika snygg som Anton, Natalies stora förälskelse som hon aldrig skulle få se igen, men den nya killen var kanske hyvssad.

Enligt Fiona var det nämligen så att man lättast kom över en kille genom att ligga med en annan och Natalie var ganska säker på att det var därför Fiona hade legat med mer än halva staden.

Så nu är de alltså på en gata som Natalie inte har en aning om vart ligger för att de ska tjuvkika på den nya killen...

Fiona vill veta om hon ska förbereda sig för honom på måndag eller om hon kan ta honom med vanliga kläder.

Natalie höll på att dö när Fiona senare skulle berätta vad som var vanliga kläder och vad som inte var det.

Under sommaren har Fiona verkligen förändrats, hon har blivit slampigare,

Fast det har ju Natalie också så.....

_____flashback_____

Anton placerade blöta kyssar längst hennes mage och ner till troskanten innan han rent plötsligt, skickligt, hade dragit av henne trosorna.

Han gick tillbaka till att kyssa Natalies mun samtidigt som hans ena finger gled in i Natalie.

Natalie kved till och tryckte huvudet bakåt ner i Antons underbart mjuka säng.

Antons läppar släppte Natalies och började istället kyssa hennes hals med hårda sugkyssar.

Sen skrek Natalie till högt av smärta.

Anton var inne i henne!

_____flashback slut_____

Natali hade blivit av med sin oskuld till en kille som egentligen bara, antagligen, sett henne som en sommarflirt.

Det var ganska patetiskt egentligen.

- Så det är det huset! sa plötsligt Fiona andlöst och stannade.

Natalie stannade också.

Snabbt slängde Natalie en blick på Fiona som stod med rynkad panna och granskade ytterdörren.

- Vi gör såhär! sa Fiona och vände sig mot Natalie.

Natalie la huvudet på sned och väntade på vad Fiona skulle säga.

- Du går fram till dörren, knackar och frågar efter killen. Så står jag här och spionerar, okej? undrade Fiona och såg så entusiastisk ut att Natalie inte kunde säga nej.

Med en suck gick hon fram till grinden in till huset och öppnade den.

Natalie slängde en blick på Fiona som nickade intensivt. Natalie suckade och gick in på tomten. Lite mer tveksamt gick hon upp längst gången och upp för trappan fram till ytterdörren.

Tveksamt och långsamt tryckte in ringklockan.

En lång plingning ljöd och efter ett tag hörde Natalie springande steg inifrån.

Snabbt bakade hon något steg för artighetens skull innan hon trollade fram ett leende.

Dörrhandtaget trycks ner och dörren öppnas.

Natalie väntar sig att få se en gammal tant eller något, att Fiona hade lurat Natalie med den nya killen.

Fast istället hamnar hon ansikte mot ansikte med..... Anton?!?!!!!!

Natalie ramlade bakåt åt chocken och Anton grep tag i henne och drog henne mot sig själv för att hon inte skulle ramla.

Det var inte Antons fel att deras läppar kolliderade i en hård kyss.

Natalie drog sig snabbt undan och la händerna mot Antons kinder. Hon kan inte fatta detta! Det känns så overkligt!

- Vad? viskade Natalie alldeles förvirrad.

Sedna insåg hon vem som var boven i allt detta, Fiona.

Natalie skrattade till. Fiona hade fixat detta! Klart att Fiona låg bakom. Hon visste såklart att Anton hade flyttat hit och sedan fixade hon så att Natalie och Anton skulle träffas.

Natalie skrattar till och lägger armarna omkring Antons hals för att dra hans ansikte ner mot sitt egna.

Deras läppar möts i en kyss som inte kan beskrivas på något annat sätt än fantastisk.

I crashedWhere stories live. Discover now