2: חוקים

5.6K 179 22
                                    

אחרי שיצאנו מהמשרד של מר קלוני אליינה הובילה אותנו לחדר שלנו המזוודות כבר היו שם. נכנסנו וראיתי שזה חדר קטן עם מיטה זוגית גדולה וארון.

אימא שלי נכנסה לחדר הסתכלה עליו וחייכה ״לפחות ככה אני יראה אותך יותר״ הסתכלתי עליה ורצתי לחבק אותה ״אל תדאגי אימא הכל יהיה בסדר״ ארגנו את כל הדברים ואליינה אמרה לאימא שלי שהיא אחראית על נקיון החדר של סבסטיאן.

דאגתי לה קצת אבל ידעתי שהיא חזקה ולא תיתן לזה להוריד אותה כזאת היא אימא שלי.

עברו כבר יומים מאז הגענו לעבודה פה והיום אני מתחילה בית ספר חדש , גילו נאות קצר אני נורא מפחדת , נכון שלא הייתי כזאת פופולארית אבל היו לי את החברות שלי ואת הסביבה שלי שבה הרגשתי מוגנת .

אבל עכשיו אני מגיעה לבית ספר חדש בלי גרוש על התחת, ואני ממש מאושרת מזה שיש לנו מדים מיוחדים של בית ספר ולא התלבשות חופשית כמו בבית הספר הקודם שלי. לבשתי את המדים שמר קלוני קנה לי למרות ההתנגדות החריפה של אימי ויצאתי לכיוון המטבח.

שכמעט הייתי שם התחלתי לשמוע צעקות ״מה נראה לך שאת נוגעת לי בדברים״ נשמע קול של גבר ״אני מצטערת אדון קלוני״ פתאום נשמע הקול של אימא שלי והבנתי שהיא מדברת עם סבסטיאן ״פשוט ראיתי את התמונה במגירה וחשבתי שזה יהיה נחמד לשים אותה על השידה״ היא דיברה בחשש ״טוב אז חשבת לא נכון״  הוא ענה

ובדיוק שבאתי להיכנס נתקעתי ונפלתי על תחת בקיר לבנים בדמוי שרירים ״אחח״

נאנחתי הרמתי את ראשי וראיתי גבר כזה חתיך ומרשים עם שיער שחור כעורב ועיניים כחולות כמו עומק הים ועם  ״סליחה״ מילמלתי וקמתי מהרצפה .

״ומי את בדיוק?״ שאל סבסטיאן ״זאת הבת שלי אמילי״ היא אמרה לפני שהספקתי לענות. הרגשתי את עיניו סורקות אותי התפתלתי לנגד עיניו המתעכבות על החזה שלי וממשיכות עד לעייני.

הסמקתי והורדתי את ראשי מרגישה פלישה בגופי. הוא רק גיחך ״איך את מגיעה לבית הספר?״ שאל ״יש את תחנת האוטובוס בקצה הרחוב״ עניתי בקול קטן כך שהמבטא שלי לא יהיה בולט. ״אז בהצלחה״ אמר וחייך חיוך שטני. הסתובב ויצא מהמטבח.

״מה זה היה?״ שאלתי את אימא שלי ״זה לא משנה איך את מרגישה לגבי היום הראשון שלך בלימודים?״ היא שינתה את הנושא מהר אבל אני ידבר איתה על זה אחר כך. ״אני נורא עצבנית ומרוגשת״ עניתי בקול רועד ״זה בסדר יפה של אימא את חזקה ואת תעברי זאת בהצלחה״ גילגלתי את עייני וגיחכתי .

אחרי הפגישה המביכה עם סבסטיאן והשיחה עם אימי הלכתי לחדר לקחתי את התיק ויצאתי לכיוון תחנת האוטובוס.

שמתי את האוזניות והפעלתי את השירים (השיר שלמעלה) התקדמתי וזמזמתי לעצמי את השיר כשפתאום שמעתי צפצוף חזק מאחורי עצרתי ווואו המכונית הזאת פורד מוסטנג מדהימה בצבע שחור מבריק פשוט התאהבתי .

יש לי מחלה למכוניות היו לי שלוש כשגרתי בלונדון אבל עכשיו לא נותר לי אפילו אחד. הרמתי את הראש כשתריקת דלת נשמעה . סבסטיאן יצא מהרכב ותפס לי ביד.

************************************
מה אתם אומרים אני רוצה לראות תגובות והצבעות אני לא ימשיך עד שיהיה לי לפחות 20 הצבעות סורי

Wild guy-גבר מטורףWhere stories live. Discover now