הקדמה
אחרי הפגישה המביכה עם סבסטיאן והשיחה עם אימי הלכתי לחדר לקחתי את התיק ויצאתי לכיוון תחנת האוטובוס.
שמתי את האוזניות והפעלתי את השירים (השיר שלמעלה) התקדמתי וזמזמתי לעצמי את השיר כשפתאום שמעתי צפצוף חזק מאחורי עצרתי ווואו המכונית הזאת פורד מוסטנג מדהימה בצבע שחור מבריק פשוט התאהבתי .
יש לי מחלה למכוניות היו לי שלוש כשגרתי בלונדון אבל עכשיו לא נותר לי אפילו אחד. הרמתי את הראש כשתריקת דלת נשמעה . סבסטיאן יצא מהרכב ותפס לי ביד.
**********************************
״היי מה אתה עושה״ אמרתי מתכווצת ממגע ידו ״כנסי לאוטו אני יקח אותך לבית ספר״ הוא אמר ״זה בסדר אני יחכה לאוטובוס״ אמרתי לו בבישנות אבל הוא רק הידק את אחיזתו בי ״כנסי לאוטו״ אמר ״הוראה של גורדון״ נאנחתי והתקדמתי לכיוון האוטו ״שבי מאחור״ הוא אמר בנוקשות הסתובבתי והסתכלתי עליו המבט המת בעיניו ממש כאב לי אני לא יודעת למה, הרגשתי כמות אדירה של צער במבטו.״כנסי כבר למכונית״ אמר לי הסמקתי מכעס ולא יכולתי לקבל את הדיבור הזה מי הוא חושב שהוא. ״למה אני צריכה להיכנס לאוטו אמרתי לך שאני הולכת באוטובוס״ הסתובבתי ממנו והמשכתי ללכת ,לא מוכנה ליחס המזלזל הזה. ״תפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה וכנסי לאוטו עכשיו״ הוא נהם עליי ומבטו השתנה לרגע רק לרגע קטן ואז חזר למבט המעוצבן. ״אמא שלך גם חשבה שזה רעיון טוב״ מצמצתי והלכתי חזרה אליו ״בסדר. אבל אני לא מוכנה לקבל את היחס המזלזל הזה שלך״ אמרתי לא יודעת מאיפה הביטחון השופע שלי פתאום ונכנסתי לאוטו בלי לתת לו לענות.
הנסיעה נמשכה חמש דקות ואז עצרנו מול שער ענקי שמוביל לבית ״מה אנחנו עושים פה? אני יאחר״ הוא הסתובב אלי ״תרגעי אני רק אוסף חבר, לא שאני חייב לך הסבר״ הוא נתן צפירה חזקה. שתי דקות אחר כך יוצא הבחור הכי חתיך שראיתי מימיי אחרי סבסטיאן כמובן הוא הראשון . הבחור היה גבוה נורא עם רעמת תלתלים בצבע בלונד מלוכלך ועיניים ירוקות מדהימות הגוף שלו הוא נראה ענקי. ״תסגרי את הפה את מריירת״ אמר סבסטיאן כשהוא נראה עוד יותר מעוצבן . הגבר הענקי נכנס למכונית כשהוא לוקח את כל הכיסא אחורה ומוחץ אותי פלטתי אנקה כואבת והוא הסתובב אלי פער את עיניו וחייך את החיוך הכי יפה שראיתי בחיים ״אוי סליחה לא ראיתי אותך פיצית״ אמר ולקח קצת את הכיסא קדימה ונתן לי מקום. ״אני טרביס״ הסמקתי נורא והורדתי את הראש ״אמילי״ וחייכתי חיוך קטן ״היא הבת של המשרתת״ אמר סבסטיאן בקול מזלזל טרביס הסתובב אליו ונתן לו מכה כואבת בעורף ״מה זה הדיבור הזה?״ סבסטיאן נהם עליו וטרביס צחק ״אל תתיחסי אליו פיצית הוא סתם קוץ בתחת״ הסתכלתי עליו וצחקתי ״צודק הוא באמת היה קצת קוץ בתחת שלי היום״ לחשתי לו, הוא פרץ בצחוק ואז הביט בעייני ״אלוהים אדירים אני מאוהב״ אמר והסתכל אל תוך עייני ״איזה צבע העינים שלך הן מדהימות״ איזה ישירות והחלטתי שהוא האדם הכי חמוד שהכרתי מאז הגעתי לכאן. ״טוב יאלה אל תזיינו את המוח ותחגרו אנחנו נוסעים לבית הספר״ סבסטיאן אמר והתחיל בנסיעה והביט בי דרך המראה הקידמית הרגשתי את עיניו פולשות לנשמה שלי.
——————————————-
הרבה זמן שלא כתבתי ואני רוצה לומר שהתגעגעתי ❤️ תהנו
YOU ARE READING
Wild guy-גבר מטורף
Romance״החיים שלי הם לא עניינך זה שאני עובדת בבית שלך זה לא אומר שאני חייבת לך דין וחשבון״ צעקתי עליו ״פה את טועה ברגע שנכנסת אל תוך ביתי הפכת לשלי״ הסיפור של אמילי וסבסטיאן