הסתכלתי מסביב החדר היה גדול עם מיטה ענקית שידה יפה עם מלא כוורות וארון ענקי שבטח כל הדברים שלי ביחד לא יספיקו למלא אותו התקדמתי לכיוון הדלת הפנימית ופתחתי אותה מצאתי שם שירותים ואמבטיה בצורת ירח הכל בצבעים תכלת ולבן התאהבתי במיוחד באמבטיה יצאתי מהחדר והתקדמתי לחלונות מכיוון שאני בקומה של סבסטיאן הייתי בגובה והנוף שלי הופנה לכיוון הבריכה הענקית בחצר. נאנחתי ולחשוב שפעם הייתי באותו מעמד. התקדמתי חזרה למיטה, הורדתי את מדי בית הספר והלכתי לישון בתחתונים. נרדמתי ממש מהר והחלום שלי היה רדוף בעיניים כחולות עמוקות.
כשהתעוררתי כבר היה חושך בחוץ פתחתי את הטלפון השעה הייתה שתים בלילה דפדפתי בטלפון וראיתי הודעה מסברינה ששואלת למה לא הגעתי היום לבית הספר, כתבתי לה שאספר לה מחר . קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון האמבטיה והתחלתי למלא אותה במים חמים, זה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו. הוספתי קצת סבון כדי שיהיה קצף , נכנסתי מיד ברגע שהמים מילאו את האמבטיה המים ליטפו את גופי והרגיעו אותי. עצמתי את עייני ונתתי למחשבותיי שקט , נאנחתי ברצון. יצאתי מהאמבטיה עם המגבת כרוכה סביבי לקחתי את הטלפון הסתכלתי מהחלון וצלצלתי לסברינה.הסברתי לה הכל על מה שקרה ואיך סבסטיאן עזר לי וזה ממש הפתיע אותה שסבסטיאן בא לעזרת מישהו אחר שהוא לא עצמו. השמטתי את הפרטים הלוהטים כמובן, לא סיפרתי לה שהוא נגע בגופי כאילו הייתי שלו. או ליתר דיוק החתלתולה הקטנה שלו ובטח שלא הייתי אומרת לה שאני נהניתי מזה יותר ממה שהתכוונתי להודות. סיימתי את השיחה ואמרתי לה שאני אדבר איתה מחר בבית ספר. ניתקתי את הטלפון ולבשי פיג'מה .
יצאתי לכיוון המטבח כי הבטן שלי קרקרה, השיער שלי עדיין היה רטוב אז השארתי את המגבת על הראש. ירדתי במדרגות במהירות ,לא שמתי לב ונתקעתי במשהו וכמעט נפלתי על התחת אבל בשנייה האחרונה יד תפסה אותי והצמידה אותי אל גוף מוצק. הרמתי את הראש וראיתי את סבסטיאן." אנחנו חייבים להפסיק להיפגש ככה חתלתולה קטנה" הוא אמר בקול הזה שממוטט אותי כל פעם מחדש . צחקקתי בעצבנות "סליחה לא שמתי לב" אמרתי וניסיתי להתנתק ממנו אבל הוא לא נותן לי במקום זה הוא הצמיד אותי אליו יותר. "תרימי את העיניים היפות שלך אליי" הרמתי את ראשי והסתכלתי לתוך מבטו החודר והתקרבתי אליו שלא במודע כאילו גופי חושב לבד שפתיי נפתחו קצת כדי לנשום עמוק כי לא הבנתי שעצרתי את הנשימה.
המשיכה שלי אליו כל כך עוצמתית שאני בכלל לא מאמינה שאנחנו מכירים מעט זמן, "מה אתה רוצה?" אני שואלת אותו בלחישה, מעוצבנת שהקול שלי רועד כל כך. "אותך" הוא אומר, מרים אותי אליו ומנשק אותי. במהירות קשרתי את רגלי סביב גבו נאנחתי שהרגשתי את הזין שלו קשה כנגדי . "פאק אני צריך אותך עכשיו" הוא אומר ולוקח אותי איתו לכיוון החדר . העזתי להראות את התנגדותי באמת שניסיתי אבל אני לא יכולה אני ממש רוצה אותו .
YOU ARE READING
Wild guy-גבר מטורף
Romansa״החיים שלי הם לא עניינך זה שאני עובדת בבית שלך זה לא אומר שאני חייבת לך דין וחשבון״ צעקתי עליו ״פה את טועה ברגע שנכנסת אל תוך ביתי הפכת לשלי״ הסיפור של אמילי וסבסטיאן